نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 30 فروردين 1396
ساعت 12:20

آپدیت جدید بازی Uncharted 4: A Thief's End در جهت رفع مشکلات بخش چندنفره آنلاین

5 از 5

استودیوی ناتی داگ آپدیت جدیدی برای بازی Uncharted 4: A Thief's End ارائه کرده که مشکلات بخش چندنفره بازی را رفع می کند.
طبق توضیحات وبسایت آنچارتد، Ranked Season 5 از روز 3 آوریل 2017 (14 فروردین) آغاز شده و بنابراین می بایستی به دنبال آن پیشروی کاربران مجدداً از اول آغاز و راه اندازی می شد. اما ناتی داگ مشکلی که مانع انجام این روند می شد را شناسایی کرد و این آپدیت جدید را در جهت رفع این مشکل ارائه کرده است.
استودیوی ناتی داگ درباره این موضوع اظهار کرده: «هرگونه پیشروی انجام شده در Ranked Season 5 مجدداً از اول راه اندازی خواهدشد اما نگران نباشید زیرا تمامی امتیازات رتبه ای که دریافت کرده اید حفظ می شود.»
بعلاوه این استودیو اعلام کرد که در حال اعمال تنظیماتی بر روی بازی هستند که مطمئن شوند همه کاربران آیتم Cowboy Hat (امتیازی در فصل 5) و Cabbage Patch را بتوانند دریافت کنند. توضیحات ناتی داگ در این مورد به شرح ذیل است:
«با پیشروی در رتبه های فصل 6 مانند همیشه Ranked Sniper Mask های جدید را دریافت خواهید کرد اما در پایان فصل آیتم Cowboy Hat فصل 5 را مطابق با رتبه نهایی تان نیز دریافت می کنید. کسانی که به رتبه Gold III یا بالاتر دست پیدا کنند آیتم Cabbage Patch فصل 5 و همچنین Walk It فصل 6 را دریافت خواهند کرد. نهایتاً در پایان Ranked Season 6 به گیمرها یادگاری هایی نیز اعطا خواهدشد.»
 بعلاوه ناتی داگ توضیح داده است که هیچ گونه تغییری در قوانین بخش چندنفره فصل 5 بازی Uncharted 4 اعمال نشده است اما تغییراتی برای فصل 6 مد نظر می باشد. در اخبار دیگری نیز اعلام شده بازی استند الون Uncharted: The Lost Legacy در ماه آگست (مرداد-شهریور) و با قیمت 40 دلار در دسترس قرار می گیرد.

م.حافظ | اخبار | 19/04/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.