نویسنده: FariD دوشنبه، 04 ارديبهشت 1396
ساعت 08:07

انتشار اسکرین شات های جدید از Dragon Quest XI

5 از 5

کمپانی Square Enix امروز یک بار دیگر وبسایت رسمی مربوط به بازی Dragon Quest XI را به روز رسانی کرد و چند اسکرین شات جدید از این بازی را که مربوط به هر دو نسخه PS4 و 3DS بازی است در این وبسایت قرار داد.

اول از همه، سیستم «پنل مهارت ها» را بر روی هر دو پلتفرم می بینیم که اصلی ترین سازوکار پیشرفت کاراکترهای موجود در این بازی است. هر کاراکتر پانل مربوط به خود را دارد. با تخصیص skill point هایی که طی افزایش لول کسب کرده اید به این پنل، می توانید مهارت های مخصوصی را کسب کنید یا ارزش توانمندی ها را بالا ببرید.

مهارت های ویژه قابل فراگیری، به شخصیت و مهارت هر کاراکتر بستگی دارد، و می توانید این مهارت ها را در جهت های مختلف در این پنل گسترش دهید تا انواع مختلفی از توانایی ها را کسب کنید، یا این که فقط در یک جهت تمرکز کنید تا توانایی های قدرتمندتر را زودتر کسب نمایید.

به عنوان مثال Sylvia می تواند چگونگی استفاده از شمشیر، دشنه و تازیانه را فرا بگیرد، یا موزیک ها و رقص های متفاوت را کسب کند. به طور مشابه هر کاراکتر مهارت های منحصر به فردی را برای فراگیری پیش رو دارد.

در این بازی همچنین ویژگی نوستالژیک Spell of Restoration مشاهده می شود که به شما این امکان را می دهد که نام کاراکتر اصلی و پیشرفت او در داستان را به کمک یک گذرواژه ذخیره کنید. با وارد کردن این گذرواژه در نسخه متفاوتی از این بازی، می توانید از همان نقطه مورد نظر بازی را ادامه دهید، اما لول ها، پول و تسلیحات بسته به پیشرفت بازی در مقدار پیش فرض خواهد ماند چرا که در این گذرواژه فقط تا همین حد قابل ذخیره است.

این قابلیت به بازیکنان اجازه می دهد که در صورت دلخواه بین دو کنسول PS4 و 3DS سوییچ کنند.

این بازی در تاریخ 7 مرداد در کشور ژاپن برای دو کنسول PS4 و 3DS رلیز می شود که اسکرین شات های جدید مربوط به هر دو کنسول را می توانید در زیر مشاهده کنید. وجود نسخه نینتندو سوییچ این بازی هم تایید شده است اما فعلا هیچ پنجره انتشاری برای آن اعلام نشده است.

FariD | اخبار | 24/04/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.