نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 05 ارديبهشت 1396
ساعت 15:52

ارائه جدیدترین تصاویرOutlast 2 کمی قبل از عرضه

5 از 5

استودیوی Red Barrels مجموعه جدیدی از تصاویر Outlast 2  منتشر کرده و این در حالی است که چیزی تا عرضه این بازی نمانده است.
همانطور که می دانید Outlast 2 دنباله بازی قبلی ترسناک همراه با تلاش برای حفظ جان Outlast می باشد که در سال 2013 عرضه شد و بسیار مورد تمجید قرار گرفت. با اینکه Outlast 2 در ادامه عنوان قبلی ساخته شده اما این دو بازی هیچگونه ارتباطی با هم ندارند و به بیان دیگر، برای تجربه Outlast 2 لزوما ًنیازی به بازی کردن Outlast ندارید.
Outlast 2 مدت زمان کوتاهی پس از عرضه Outlast معرفی شد و قرار بود در پاییز سال 2016 ارائه گردد اما مدتی با تأخیر مواجه شد و عرضه آن به زمستان 2017 موکول گردید. پس از آن نیز مجدداً تا بهار 2017 به تأخیر افتاد.
در عنوان Outlast 2 گیمر در نقش مردی به نام Blake Langermann بازی می کند که یک عکاس می باشد و همراه با همسرش به نام Lynn کار می کند. آنها به دنبال کشف اطلاعات در مورد موضوعی هستند که هیچ کس جرأت ندارد در مورد آن پرس و جو کند. این دو به دنبال سرنخ هایی به صحرای Arizona می روند تا در مورد قتل یک خانم باردار به نام Jane Doe اطلاعات جمع آوری کنند.
Outlast 2  قرار است با قیمت 29.99 دلار برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows امروز مورخ 25 آوریل (5 اردیبهشت) عرضه شود. هم اکنون می توانید تصاویر جدید این بازی را مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده تریلر لانچ این بازی به این آدرس مراجعه فرمایید.

out

out

out

out

out

out

out

out

out

out

out

out

out

out

out

out

out

م.حافظ | اخبار | 25/04/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.