نویسنده: FariD سه شنبه، 19 ارديبهشت 1396
ساعت 13:30

Risk of Rain 2 معرفی شد

5 از 5

شرکت توسعه دهنده Hopoo Games امروز در شبکه اجتماعی tumblr اعلام کرد که سری جدید عنوان Risk of Rain که به عنوان یک بازی سبک اکشن در سال 2013 عرضد شد تقریباً شش ماه است که در دست توسعه می باشد.این توسعه دهنده هنوز نتوانسته تصمیم بگیرد که چه زمانی بهترین موقع معرفی پروژه است، به همین خاطر فقط به تشریح برخی از مراحل اولیه توسعه Risk of Rain 2 پرداخت.

شاید قابل ذکرترین تغییر این بازی نسبت به سری اول Risk of Rain، تبدیل آن از محیط دو بعدی به یک عرصه سه بعدی باشد. شرکت Hopoo Games گفته است که Risk of Rain 2 اولین پروژه سه بعدی آن ها است و نسبت به سری اول بهبود قابل توجهی خواهد داشت.

«احساس می کنیم که محیط سه بعدی امکان طراحی بسیار عمیق تر فضاها را فراهم می سازد و امکانات بیشتری را برای گیم پلی فرحبخش آماده می کند. احساسات نسبت به مقیاس و اتمسفر نیز بسیار قوی تر خواهد بود. ما نسبت به هسته و شالوده Risk of Rain واقعاً خرسندیم و فکر می کنیم که تجربه آن در محیط سه بعدی از این هم جذاب تر می شود».

تیم توسعه دهنده در Hopoo همچنین به تاکید این موضوع پرداخته است که این بازی کماکان در مراحل کاملاً اولیه توسعه قرار دارد. به همین خاطر هنوز هیچ پنجره زمانی ای برای عرضه Risk of Rain 2 اعلام نشده است.

FariD | اخبار | 09/05/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.