نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 19 ارديبهشت 1396
ساعت 16:12

هر چیزی که تاکنون در مورد Call of Duty: WWII می دانیم

5 از 5

جدیدترین بخش از فرنچایز Call of Duty قرار است در ماه نوامبر 2017 (آبان 1396) عرضه گردد. اما برخلاف بخش های آخری که در این فرنچایز ارائه شدند، بخش جدید Call of Duty حال و هوای این سری را به سرچشمه و اصل خودش خواهد برد. این بازی جدید بر اساس جنگ جهانی دوم طراحی می شود. در اینجا مقاله ای از هر آنچه که تاکنون در مورد Call of Duty: WWII می دانیم، تهیه کرده ایم.

cod


در عنوان Call of Duty: WWII در نقش Ronald “Red” Daniels ، یک سرباز ارتش امریکایی بازی می کنید. کاراکتر Red یکی از اعضاء گروه 1 سربازان پیاده امریکا می باشد.

cod


کاراکتر Red طبق پست مأموریتی اش، پیشگام و جلودار معروف ترین مبارزه های جنگ جهانی دوم از قبیل D-Day و Battle of the Bulge خواهدبود.

cod


کمپانی اکتیویژن داستان بازی را اینگونه تعریف می کند: «با پیوستن مخالفان فرانسوی و UK به ارتش متحد «Allied» در سرتاسر سواحل Normandy (منطقه ای در شمال فرانسه) در جهت آزادسازی پاریس و سرانجام رسیدن به آلمان، گروه نظامی باید در کنار گروهی از شخصیت های متمایز و جهانی در جهت رسیدن به موفقیت و پیروزی مبارزه کند.»
تاکنون فقط اطلاعاتی در مورد عملیات جنگی بازی ارائه شده است اما طرفداران می توانند منتظر یک مد چندنفره آنلاین عالی نیز باشند. کمپانی اکتیویژن اظهار داشته است که این مد چندنفره نیز یکی دیگر از عناصر مربوط به سرچشمه و اصل فرنچایز Call of Duty می باشد.

cod


به نظر می رسد که در این بازی جدید، به جای نگرش کاملاً افسانه ای و داستانی به بخش چندنفره آخرین بخش عرضه شده Call of Duty، این بخش جدید بر روی بازسازی سبک مبارزه جنگ جهانی دوم متمرکز خواهدشد.
کمپانی اکتیویژن در این باره می گوید: «گیمرها با مبارزه زمینی و هرج و مرج، مهمات جنگی مربوط به سلاح های کلاسیک به کار رفته در جنگ جهانی دوم و همچنین مکان های سمبلیک مربوط به جنگ جهانی دوم روبه رو خواهندشد که وحشیگری و بیرحمی ناخوشایند این جنگ را وارد زندگی می کند، و در عین حال گیمر را به سمت هیجانات، شرایط و حال و هوای مربوط به این جنگ بزرگ تاریخی خواهدبرد.»
طبق شواهد به نظر می رسد که مبارزه هوایی در این بازی وجود ندارد. همچنین عدم وجود ویژگی هایی از قبیل دویدن بر روی دیوارها، پرش مضاعف، قدرت های فرابشری و ابر نیروها حاکی از آن است که بخش جدید Call of Duty به سرچشمه خود در بخش های چندسال گذشته این سری بازگشته است.
غیر از 2 مد اصلی یعنی تک نفره و چندنفره، یک مد جدید کو-آپ نیز وجود دارد که البته هنوز در مورد آن اطلاعات زیادی منتشر نشده است.

cod


چیزهایی که تاکنون در مورد مد کو-آپ آن می دانیم بدین شرح است: «مد کو-آپ، یک داستان اورجینال و جدیدی ارائه می کند که سرشار از لحظات غیرمنتظره و بسیار هیجان انگیز است.»
به نظر می رسد که بازی جدید امسال از لحاظ گرافیک و صداگذاری، بسیار بهتر از بازیهای سال قبل باشد.

cod


متأسفانه با وجود گرافیک بسیارعالی، تنها شاهد بخش مربوط به اروپای غربی از جنگ جهانی دوم خواهیم بود. طراحی بازیها در فرنچایز Call of Duty بر اساس جنگ های D-Day و Battle of the Bulge صورت گرفته اما به ندرت بازسازی مربوط به صحنه های آسیا و افریقای شمالی در جنگ جهانی دوم را دیده ایم. از آنجایی که عنوان جدید Call of Duty: WWII به طور ویژه بر روی صحنه های اروپا در جنگ جهانی دوم متمرکز است، هنوز هم مجبوریم منتظر باشیم.
Call of Duty: WWII قرار است در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) برای Xbox One, PlayStation 4 و PC عرضه گردد. می توانید تریلر رسمی این بازی را در این آدرس مشاهده کنید.

م.حافظ | اخبار | 09/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.