نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 20 ارديبهشت 1396
ساعت 16:57

اولین تصویر لو رفته از بازی بعدی Assassin's Creed

5 از 5

جزئیات جدیدی در مورد بخش بعدی در سری Assassin's Creed که بر اساس گزارشات Assassin's Creed: Origins نامیده خواهدشد، به دستمان رسیده است. نام Assassin's Creed: Origins اولین بار توسط WWG گزارش شد و پس از آن Eurogamer نیز آن را تأیید کرده است. بعلاوه Eurogamer به این موضوع اشاره کرده که این بازی برای PS4 ، Xbox One و PC در سال 2017 ارائه خواهدشد.
وبسایت خبری Reddit تصویری را منتشر کرده که به نظر می رسد اولین تصویر لو رفته از بازی آینده Assassin's Creed: Origins باشد. هم اکنون می توانید تصویر مذکور را در پایین مشاهده کنید. منبع خبری Eurogamer نیز به این موضوع اشاره کرده که این تصویر رسمی و قانونی است. در این تصویر کاراکتری را درون یک قایق مشاهده می کنیم.
در اوایل سال گذشته Kotaku گزارشی را منتشر کرده بود مبنی بر اینکه این بازی جدید در مصر باستان طراحی شده و نام آن Assassin's Creed Empire می باشد که در پاییز 2017 ارائه خواهدشد. اما اخیراً نام جدید Assassin's Creed: Origins به این بازی اختصاص داده شده است. مدتی پس از آن Ubisoft اعلام کرد که بازی جدیدی برای Assassin's Creed  در سال 2016 عرضه نخواهدکرد.
اخیراً نیز گزارشاتی در مورد بازی جدید Assassin's Creed: Origins منتشر شده که می توانید برای آگاهی از آنها به این آدرس مراجعه فرمایید. در این گزارشات، مواردی از قبیل سبک بازی، کاراکترهای اصلی بازی، حد و مرز بازی و ... مورد بحث قرار گرفته است.
assa

م.حافظ | اخبار | 10/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.