نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 24 ارديبهشت 1396
ساعت 12:08

تریلر جدیدی از بازی Sonic Mania

4 از 5

کمپانی Sega ویدئوی جدیدی از گیم پلی بازی آینده Sonic Mania منتشر کرده است که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. این تریلر کاراکتر Knuckles را در مرحله Flying Battery Zone بازی Sonic نمایش می‌دهد.
مانند بازسازی مرحله Green Hill Zone در بازی Sonic Mania، مرحله Flying Battery Zone هم ترکیبی از مرحله Sonic کلاسیک می‌باشد. Flying Battery Zone درواقع از بازی قدیمی Sonic & Knuckles (عرضه شده در سال 1994) برگرفته شده است. این ویدئوی جدید کاراکتر Knuckles را در حال استفاده از توانایی های منحصر به فردش نشان می دهد. او در آسمان پرواز می‌کند و روی دیوارها سر می‌خورد.
Sonic Mania عنوانی در ژانر پلتفرم ساید اسکرولینگ می‌باشد که در مد تک نفره و چندنفره طراحی شده است. استودیوهای Headcannon و PagodaWest Games مسئولیت ساخت و توسعه این بازی را بر عهده دارند. این بازی قرار است در سال 2017 برای PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, Microsoft Windows عرضه شود، البته هنوز کمپانی ناشر Sega روز دقیقی برای عرضه آن تعیین نکرده است. طبق برنامه ریزیهای قبلی قرار بود این بازی در بهار 2017 ارائه شود اما عرضه آن با تأخیر مواجه گردید و به تابستان 2017 موکول شد.
ضمناً بازی جدید دیگری از سری Sonic با عنوان Sonic Forces نیز قرار است در آینده برای PS4, Switch, Xbox One و PC عرضه شود. Sonic Forces مانند بازی Sonic Generations نیز ترکیبی از گیم پلی 3 بعدی Sonic مدرن و مراحل ساید اسکرولینگ کلاسیک می‌باشد. مسئولیت انتشار این عنوان هم با کمپانی Sega خواهد بود.

م.حافظ | اخبار | 14/05/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.