نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 27 ارديبهشت 1396
ساعت 18:34

تاریخ عرضه و اولین جزئیات، تصاویر و تریلر PES 2018

5 از 5

Konami رسماً عنوان PES 2018 را معرفی نموده و تأیید کرده که این بازی در تاریخ 14 سپتامبر 2017 (23 شهریور 1396) عرضه خواهد شد. این کمپانی وعده داده که این PES جدید شامل ویژگی های جدید، سبک های جدید بازی، یک ورژن PC طبق استاندارد کنسولی برجسته، و تجربه گیم پلی بی نظیر خواهد بود.
یکی از ویژگی های جدید مهم PES جدید با نام Real Touch + معرفی شده و کونامی درباره آن می‌گوید که این ویژگی به بازیکن ها امکان «واکنش نشان دادن برای دریافت توپ با استفاده از بخش های مجاز بدن مانند سینه، سر و پاها برای یک پاس تحت کنترل بر مبنای ارتفاع و سرعت توپ ورودی» فراهم می‌آورد. این کمپانی می‌گوید که این عمل با استفاده از حرکات ساده کنترلر انجام می‌شود.
کونامی ادعا کرده که ویژگی های بصری PES جدید را با استفاده از سیستم Real Capture بهبود بخشیده است. سیستم Real Capture امکان نورپردازی را به صورت واقعی در بازیهای روز و شب فراهم می‌سازد.
PES 2018 برای پلتفرم های PS4 ، Xbox One ، PS3 ، Xbox 360 و PC در دسترس قرار خواهد گرفت. کونامی به کاربران PC اطمینان خاطر داده است که ورژن PC این بازی نیز از ساختار و ویژگی های نسل جاری کنسولها برخوردار می‌باشد.
کسانی که نسخه دیجیتالی FC Barcelona Special Edition این بازی را پیش خرید کنند «محتوای اضافی در زمان عرضه این بازی شامل هزار سکه myClub و پنج نماینده بازیکن myClub» را دریافت خواهند کرد که یک بازیکن UEFA Champions League و همچنین یک بازیکن باشگاهی ممتاز و Legend از FC Barcelona ارائه می‌دهد. هم اکنون می توانید اولین تصاویر و تریلر این بازی را در پایان متن مشاهده کنید.

pes 2018

pes 2018

pes 2018

pes 2018

pes 2018


چندی پیش درحالیکه هنوز کونامی عنوان Pro Evolution Soccer 2018 را رسماً معرفی نکرده بود، اولین جزئیات و تاریخ عرضه برای این بازی آشکار گردید که به شرح ذیل بوده است:
((صفحه ای از وبسایت Xbox.com ، تاریخ عرضه 14 سپتامبر را همراه با تعدادی از ویژگیهای جدید این عنوان نشان داده بود. از جمله ویژگیهایی که در آن وبسایت به آن اشاره شده بود می‌توان به «دریبل استراتژیک» و همچنین تنظیمات جدیدی در جهت «ارتقاء کیفیت کلی گیم پلی» اشاره کرد. همچنین ویژگی هایی از قبیل منوهای جدید، تصاویر چهره واقعی بازیکنان، نورپردازی جدید، مدل های جدید بازیکنان، و تکنیک هایی برای انیمشن صورت و حرکات بازیکن نیز به بازی اضافه شده اند. بعلاوه یک مد جدید کو-آپ نیز در آن وجود دارد. کسانی که این بازی را پیش خرید کنند جوایزی برای مد MyClub بازی دریافت خواهند کرد. بر روی کاور این بازی تصاویر ستارگان Barcelona در نظر گرفته شده است اما ممکن است بر مبنای مناطق مختلف، متفاوت باشد.)) همچنین تا آن زمان هنوز پلتفرم های این بازی مشخص نشده بودند اما احتمال داده می‌شد که برای PlayStation 4 و Xbox One حتماً معرفی شود.

م.حافظ | اخبار | 17/05/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.