نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 27 ارديبهشت 1396
ساعت 20:48

آمار بی نظیر تعداد کاربران بازی Tom Clancy’s The Division

4.5 از 5

طی گزارش مالی سال مالی قبلی Ubisoft (تا روز 31 مارس 2017 برابر با 11 فروردین 1396) در جایی که این کمپانی اعلام می‌کند Assassin’s Creed ، Far Cry 5 ، The Crew 2 قبل از 31 مارس 2018 (11 فروردین 1397) عرضه خواهند شد، آقای Yves Guillemot رئیس این کمپانی آمار جالبی در مورد Tom Clancy’s The Division نیز ارائه ‌می دهد.
بازی Tom Clancy’s The Division در حال حاضر دارای 44 میلیون کاربر با رشد 150 درصدی در کمتر از 18 ماه می‌باشد. طبق اظهارات آقای Guillemot چنین بازیهایی کمپانی آنها را به اختصاص دادن منابع بیشتر در جهت ارائه محتواهای بیشتر سوق می‌دهند. آقای Guillemot به این موضوع اشاره کرد که بازی The Division از لحاظ مخارج تکرارشونده در رتبه سوم پس از Rainbow Six: Siege و The Crew قرار گرفته است. آمار و ارقام ویژه ای ارائه نشده است.
در نظر داشته باشید که آمار بی نظیر کاربران این بازی، مبنای کاربر فعال فعلی را منعکس نمی‌سازد. حتی اگر آمار مشتریان پرداخت کننده تأیید نمی‌شد، قطعاً می‌دانستیم که The Division یکی از موفق ترین و بهترین بازی های سال گذشته بوده است.
همانطور که می‌دانید عنوان The Division از بازیهای ژانر شوتر سوم شخص فضای باز آنلاین است که در سال گذشته برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد و هم اکنون در دسترس می‌باشد.

م.حافظ | اخبار | 17/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.