نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 01 خرداد 1396
ساعت 16:20

اطلاعات جدید و مهم درباره Xbox Scorpio

5 از 5

هر چه به نمایشگاه E3 2017 نزدیک تر می‌شویم، اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد موضوعات مهم از جمله Xbox Scorpio منتشر می‌گردد. هم اکنون اطلاعات جذابی درباره این کنسول جدید Xbox ارائه شده که بسیار مهم و جالب است. Xbox One و Xbox Scorpio هر دو بخشی از یک اکوسیستم مشابه خواهند بود و بازیهای مشابهی را اجرا خواهند کرد. بنابراین با توجه به این دلایل، گمانه زنی هایی درباره محدودیت اجباری تکنولوژی Scorpio وجود داشته که بیان می‌کند کنسول جدید Scorpio برای اینکه بتواند با Xbox One که 4 سال قبل ارائه شده در یک راستا باشد، اجباراً متحمل محدودیت هایی خواهد شد. اما هم اکنون تأیید شده که این گمانه زنی ها درست نیست.
آقای Mike Ybarra نائب رئیس بخش Xbox کمپانی مایکروسافت مجدداً این موضوع را تأیید کرده است که ساخت بازیها برای Scorpio هیچگونه محدودیتی از لحاظ فریم ریت، رزولوشن و ویژگی های مربوط به آنها نخواهد داشت و چگونگی استفاده و بهره برداری از قابلیت ها و ویژگی های سخت افزاری Scorpio کاملاً به خود سازندگان بازیها بستگی دارد.
مطمئناً می‌دانید که این خبر بسیار مهم و خوبی است. انتظار و امید برای دیدن بازیهایی که به طور کامل و بدون هیچ محدودیتی بر اساس مزیت ها و قابلیت های سخت افزار قدرتمند Scorpio ساخته شوند، بسیار جذاب است.
متن صحبت های آقای Mike Ybarra در مورد این موضوع به شرح ذیل است:
«سازندگان بازیها می‌توانند آزادانه نحوه استفاده و بهره برداری از قابلیت ها و قدرت Project Scorpio را در ساخت بازیهایشان انتخاب کنند. هیچ گونه محدودیتی از لحاظ فریم ریت یا موارد مربوط به آن وجود ندارد.»
«هیچ محدودیتی وجود ندارد و این بستگی به تصمیم و انتخاب سازندگان بازیها دارد که در ساخت بازیهایشان چه کاری می‌خواهند انجام دهند.»

م.حافظ | اخبار | 22/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.