نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 02 خرداد 1396
ساعت 13:24

عرضه نسخه بتا بازی Sudden Strike 4 + تریلر جدید

0 از 5

کمپانی Kalypso Media اعلام کرده است نسخه بتای کامپیوترهای شخصی برای بازی استراتژی آینده اش Sudden Strike 4 از دیروز مورخ 22 می 2017 (1 خرداد 1396) برای پیش خرید کنندگان این بازی در دسترس قرار گرفته است. این نسخه بتا تا زمان عرضه رسمی این بازی یعنی اواسط ماه آگست 2017 (اواخر مرداد 1396) در دسترس قرار خواهد داشت. همچنین تریلر جدیدی برای Sudden Strike 4 منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید.

بعلاوه کسانی که بازی Sudden Strike 4 را پیش خرید کنند، یک نقشه چندنفره انحصاری، موسیقی متن بازی، دانلود دیجیتال آرت بوک Sudden Strike 4 و همچنین Sudden Strike Trilogy اورجینال را دریافت خواهند کرد. دسترسی به نسخه بتا و Trilogy بلافاصله پس از پیش خرید بازی امکان پذیر می‌باشد.
اگر تا به حال در مورد Sudden Strike 4 نشنیده اید، متن زیر خلاصه ای از بازی و ویژگی های آن ارائه می‌دهد:
Sudden Strike 4 عنوانی در ژانر تاکتیکی real-time و در مد تک نفره و چند نفره می‌باشد که داستان و محیط آن بر اساس جنگ جهانی دوم طراحی شده است. این بازی درواقع پنجمین بخش از سری Sudden Strike می‌باشد و به عنوان چهارمین بخش استندالون در این سری به حساب می‌‎آید. ساخت و توسعه آن بر عهده استودیوی KITE Games بوده است.
برای اولین بار در سری Sudden Strike شما می‌توانید در Sudden Strike 4 از بین 9 فرمانده ارشد انتخاب نمایید که هر یک از آنها دارای رویکردهای متفاوتی برای مبارزه و همچنین توانایی های منحصر به فرد هستند. بخش تک نفره بازی شامل 3 رشته عملیات با بیش از 20 مأموریت می‌باشد.
•    Sudden Strike 4 گیم پلی استراتژی real-time و واقع گرایانه در محیطی تاریخی ارائه می‌دهد
•    سه رشته عملیات با بیش از 20 مأموریت برای امتحان مهارت های تاکتیکی شما و تأثیر نتیجه مبارزه های مهم جنگ جهانی دوم
•    بعنوان یکی از 9 فرمانده ارشد می‌توانید ارتش خود را در میدان های جنگ هدایت کنید
•    فرماندهی بیش از 100 واحد عملیاتی
•    در بخش چند نفره رقابتی می‌توانید در مقابل فرمانده های ارشد دیگر به رقابت و مبارزه بپردازید
•    ورژن PC بازی شامل پشتیبانی modding همراه با یکپارچگی Steam Workshop می‌باشد
عنوان Sudden Strike 4 قرار است در تاریخ 11 آگست 2017 (20 مرداد 1396) برای کامپیوتر های شخصی از طریق شبکه Steam عرضه گردد. همچنین ورژن PS4 این بازی در روز 15 آگست (24 مرداد) نیز ارائه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 23/05/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.