نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 16 خرداد 1396
ساعت 14:27

اظهارات رئیس سونی درباره پلی استیشن و کنسولهای نینتندو

4 از 5

رئیس سونی معتقد است که بیشتر گیمرها پلی استیشن و کنسول نینتندو را در کنار هم استفاده می‎‌کنند

تا این لحظه دستگاه جدید Nintendo Switch یک موفقیت باورنکردنی بوده است. موفقیتی که این دستگاه به این سرعت به دست آورده باعث شده تا جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کند و آن را تبدیل به سیستم مکملی برای همه کرده است. کمپانی نینتندو در حال حاضر یک سخت افزار جذاب و همچنین فهرست بسیارخوبی از بازیها را دارد.
رئیس شرکت سونی آقای Shawn Layden در رابطه با Switch گفته است که این دستگاه یک موفقیت بسیاربزرگ بوده است. ایشان دستگاه سوئیچ را بعنوان یک سیستم مکمل برای PS4 در نظر گرفته است که بنابراین خلاف رقابت می‌باشد. آقای Shawn Layden اظهار داشته:

«دستگاه Switch موفقیت بزرگی برای کمپانی نینتندو می‌باشد. اگر به آمار و ارقام ما نگاه کنید به عقیده من این آمار نشان می‌دهند که بسیاری از گیمرها از 2 کنسول استفاده می‌کنند. و اغلب این 2 کنسول مذکور کنسولهای مربوط به پلی استیشن و نینتندو در کنار یکدیگر هستند.»

در این لحظه با توجه به این که سونی در جایگاه ویژه کنسول سنتی قرار دارد و نینتندو هم با ارائه گزینه های جذاب افراد را ترغیب به خرید می‌نماید، Xbox به تدریج در مسیر از دست دادن هویت خود قرار گرفته است. بسیار جذاب و هیجان انگیز است که ببینیم کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 چه برنامه ای برای جبران این مسئله دارد.

م.حافظ | اخبار | 06/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.