نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 16 خرداد 1396
ساعت 16:55

Mount & Blade II: Bannerlord در E3 2017 قابل بازی خواهدبود

5 از 5

تصویر جدید و امکان عرضه نسخه دمو  Mount & Blade II: Bannerlord در E3 2017

استودیوی TaleWorlds Entertainment اعلام کرده است که بازی Mount & Blade II: Bannerlord در سالن نمایش E3 2017 قابل بازی خواهد بود.
همراه با گزارش این خبر، یک تصویر جدید از این بازی نیز منتشر شده است که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید.
نسخه دموی موجود در نمایشگاه امسال E3 شامل یک مبارزه گسترده با صدها جنگجو و مبارز خواهد بود و ویدئوهای متعددی از گیم پلی آن نیز منتشر خواهد شد برای کسانی که نمی‌توانند به نسخه دمو دسترسی داشته باشند. مطمئناً به محض انتشار ویدئوها آنها را برای شما ارائه می‌کنیم.
مدیر عامل استودیوی TaleWorlds  آقای Ali Erkin در این رابطه گفته است:
«بسیار هیجان زده هستیم تا ببینیم حضار در این نمایشگاه چه واکنشی به تجربه بازی Bannerlord نشان می‌دهند و فیدبک های آنها را دریافت کنیم. در دسترس قرار دادن بازی برای گیمرها در این نمایشگاه یک رویداد مهم و بزرگ در روند ساخت این بازی تلقی می‌شود.»
همچنین رئیس این استودیو آقای Armagan Yavuz اظهار داشته است:
«نمایشگاه E3 سال گذشته یک موفقیت شگرف و تجربه ای خوب برای ما بود. امسال ما یک نسخه دموی عالی ارائه می‌کنیم که برای بازدیدکنندگان تجربه ای به یاد ماندنی از Bannerlord خواهد بود.»
Mount & Blade II: Bannerlord دنباله بازی قبلی Mount & Blade: Warband است. Mount & Blade: Warband عنوانی در ژانر اکشن  نقش آفرینی بود که در سال 2010 عرضه شد. این بازی با بیش از 2.5 میلیون کاربر بعنوان یکی از موفق ترین بازیهای شبکه Steam معرفی شده است. ورژن های PlayStation 4, Xbox One آن در تابستان 2016 ارائه شد.
Mount & Blade II: Bannerlord در ژانر اکشن نقش آفرینی و مد تک نفره و چند نفره طراحی شده است. این بازی قرار است در سال 2017 برای PC ، PS4 و Xbox One عرضه گردد.
image

م.حافظ | اخبار | 06/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.