نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 23 خرداد 1396
ساعت 13:15

E3 2017: تریلر و تاریخ عرضه بازی Matterfall

0 از 5

ارائه تریلر جدید و اعلام تاریخ عرضه بازی علمی تخیلی Matterfall

در کنفرانس خبری شرکت سونی در E3 امسال، تریلر جدید و تاریخ عرضه بازی Matterfall ارائه شد. Matterfall عنوانی در ژانر شوتر اکشن ساید اسکرولینگ و کاری از استودیوی Housemarque می‌باشد.
تریلری که در E3 نمایش داده شد، قهرمان مبارز این بازی را در حال پرش و فعالیت در محیط بازی نشان می‌داد. در این بازی گیمرها با موجی از دشمنان یکی پس از دیگری رو به رو می‌شوند که باید با آنها مبارزه کرده و جان سالم به در برند.
در بازی MatterFall قهرمان داستان با دشمنان مبارزه می‌کند تا در دنیای علمی تخیلی بازی مملو از عناصر کشنده و مرموز جان سالم به در برد. عناصر بیگانه کشنده  و مرموز در این بازی با نام Smart Matter شناخته می‌شوند. گیمر باید با استفاده از چالاکی و جنگ افزارهای قدرتمند به جستجو و اکتشاف در این دنیای جدید بپردازد و اسرار Smart Matter و این تهدید جدید را کشف نماید تا بشریت را نجات دهد.
 Matterfall در تاریخ 15 آگست 2017 (24 مرداد 1396) برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد و هم اکنون قابل پیش خرید می‌باشد. این بازی کاری از استودیوی Housemarque است که کمپانی Sony Interactive Entertainment مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد.

م.حافظ | اخبار | 13/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.