نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 14 تیر 1396
ساعت 12:42

اطلاعات جدید از بازی Assassin’s Creed Origins

4 از 5

اظهارات کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins  در مورد بازی

بازی Assassin’s Creed Origins یک تجدیدنظر برای فرنچایز Assassin’s Creed و روند کلی آن است. بازی Assassin’s Creed Origins یک بازی اکشن نقش آفرینی فضای باز است و به نظر می‌رسد که یوبیسافت خط مشی بیان داستان بازی The Witcher 3 و محیط سیستمیک بازی Breath of the Wild را در این بازی جدید مد نظر قرار داده است.

بدیهی است که سؤالات بسیاری در مورد بازی Assassin’s Creed Origins وجود دارد و همواره سؤالاتی بر روی صفحه توییتر منتشر می‌شوند. آقای Ashraf Ismail کارگردان این بازی به برخی از این سؤالات پاسخ داده است. بعنوان مثال ایشان تأیید کرده که این بازی شامل 40 مرحله می‌باشد. همچنین مانند بازی  Zelda ، شما قادر به رام کردن حیوانات خواهید بود، اگرچه به نظر می‌رسد که توانایی ویژه و منحصر به فردی برای این بازی جدید در نظر گرفته شده باشد. بعلاوه آقای Ismail این موضوع را نیز تأیید کرده است که میزان حساسیت کنترل دوربین، به اختیار قابل تغییر و تطبیق باشد.

اگرچه این سؤالات در مورد بازی Origins شاید خیلی مهم و اساسی نباشند اما باز هم اطلاعاتی راجع به این بازی ارائه می‌دهند که برخی از نگرانی های طرفداران این بازی را رفع می‌‎نماید.

بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 05/07/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.