نویسنده: آریا همایونی پنج شنبه، 05 مرداد 1396
ساعت 13:54

فروش شگفت انگیز Nintendo Switch تنها در چهار ماه

3 از 5

به گزارش شرکت نیتندو , Nintendo Switch که جدیدترین کنسول ساخته شده توسط این شرکت ژاپنی است , توانسته از زمان انتشار خود در ماه مارس تا پایان ماه ژوئن میزان 4.7 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش کند.

این در حالی است که در زمان عرضه Nintendo Switch در ماه مارس , نینتندو 2.74 میلیون نسخه تنها برای خرده فروشی ها ارسال کرده بود که این میزان فروش برای یک کنسول دستی بسیار خوب است.احتمال می رود که این میزان تا پایان مارس 2018 به 10 میلیون نسخه افزایش پیدا کند.

از طرف دیگر عنوان بی نظیر The Legend of Zelda: Breath of the Wild و جدید ترین نسخه از مجموعه Mario Kart به نام Mario Kart 8 Deluxe (که در سال 2014 برای Wii U عرضه شده بود) , توانسته اند تا پایان ماه ژوئن به ترتیب 3.92 و 3.5 میلیون واحد به فروش رسانند.دیگر عنوان Nintendo Switch که توانسته بالای 1 میلیون واحد به فروش رساند , Arms است که تا به حال 1.18 میلیون نسخه فروش داشته است.Splatoon 2 با توجه به فروش خوبی داشته است , به دلیل انتشار در جولای , در آخرین گزارش مالی شرکت نیتندو حضور ندارد.

البته این میزان فروش برای نیتندو بی دردسر هم نبوده , زیرا که موجودی Nintendo Switch در ژاپن به پایان رسیده و این موضوع باعث خشم و اعتراض هواداران و مشتریان شده که نیتندو به خاطر وضع پیش آمده از آن ها عذرخواهی کرده است

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.