نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 18 مرداد 1396
ساعت 14:26

استخدام سازنده بتلفیلد برای مدیریت استودیوی Ubisoft Stockholm

0 از 5

استخدام تولیدکننده سابق بتلفیلد توسط یوبیسافت برای مدیریت استودیوی جدید Ubisoft Stockholm

یوبیسافت تولیدکننده سابق استودیوی EA/DICE آقای Patrick Bach را برای مدیریت و اداره یک استودیوی جدید در شهر استکهلم کشور سوئد استخدام کرده است. این استودیو پس از استودیوی Massive Entertainment (سازنده بازی The Division) در شهر Malmo کشور سوئد، دومین استودیوی مجهز یوبیسافت در این کشور می‌باشد.

آقای Patrick Bach به مدت 15 سال در استودیوی DICE متعلق به کمپانی EA (واقع در استکهلم) کار کرده است. او پس از عرضه بازی Battlefield 1 از این استودیو بیرون آمد. بازی Battlefield 1 یک موفقیت بسیار بزرگ به شمار می‌رود و اخیراً گزارش شده که از مرز 21 میلیون کاربر عبور کرده است. آقای Bach در ساخت بسیاری از بازی های Battlefield و همچنین سری Star Wars: Battlefront مشارکت داشته است.

ubisoft

این استودیوی جدید که Ubisoft Stockholm نام دارد با استودیوی Massive Entertainment بر روی بازی های AAA همکاری خواهند داشت از جمله عنوان جدید Avatar. یوبیسافت در گزارش مطبوعاتی خود اعلام کرده تصمیم دارد 100 نفر را طی 2 سال اول بازگشایی این استودیوی جدید استخدام نماید.

آقای Patrick Bach مدیر استودیوی Ubisoft Stockholm اظهار داشته است:

«از ملحق شدن به خانواده یوبیسافت بسیار خوشحال و هیجان زده هستم و فکر می‌کنم که در این خانواده بتوانم از تجربه هایم در صنعت بازی در راه های مختلف و جدید استفاده کنم. هدف من همیشه ایجاد بهترین تجارب ممکن برای گیمرها بوده است. وقتی با اعضاء یوبیسافت در مورد مهمترین چیزی که به آن بها می‌دهیم صحبت کردیم مشخص شد که ما از احساس و اشتیاق مشابهی در جهت پرورش خلاقیت تیم ها با همان هدف مشترک برخوردار هستیم.»

همچنین یوبیسافت امروز اعلام کرد که استودیوی Massive Entertainment امسال بیستمین سالگرد تأسیس خود را جشن خواهد گرفت. این استودیوی واقع در شهر Malmo کشور سوئد در سال 1997 تأسیس شد و از سال 2008 تا کنون مسئولیت اداره آن بر عهده یوبیسافت بوده است. این استودیو همچنان در حال پیشرفت است و یوبیسافت اعلام کرده که برنامه هایی برای استخدام 20 نفر دیگر طی 2 سال آینده دارد.

آقای  David Polfeldt مدیرعامل استودیوی Massive Entertainment اظهار داشته است:

«من مطمئن هستم که مهارت و توانایی آقای Patrick Bach در مدیریت و رهبری، اشتیاق او برای پرورش علاقه و خلاقیت کارمندانش، و جاذبه برندهای معروف یوبیسافت منجر به ترغیب استعدادهای جهانی برای پیوستن به استودیوی Ubisoft Stockholm خواهد شد. ترکیب این عوامل منجر به تأسیس یک استودیوی قوی، توانمندسازی تیم برای تمرکز بر روی کیفیت و نوآوری بازیها، و رشد در جهت تبدیل شدن به یکی از بهترین استودیوها در سراسر جهان خواهد شد.»

م.حافظ | اخبار | 09/08/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.