نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 19 مرداد 1396
ساعت 14:13

فاش شدن ویژگی های آپدیت سیستمی 5.0 برای PS4

5 از 5

ویژگی های آپدیت سیستمی شماره 5.0 برای PS4 توسط Eurogamer فاش شد

شرکت سونی هر سال حوالی پاییز، آپدیت سیستمی جدیدی را برای پلی استیشن 4 عرضه می‌نماید که بسیاری ویژگی های جدید و همچنین یک سری ویژگی های درخواستی از سوی کاربران، را به این سیستم اضافه می‌کند. این آپدیت های سیستمی که با کد شماره x.0 ارائه می‌شوند تنها آپدیت هایی هستند که کاربران می‌توانند انتظار ویژگی های جدید و مهمی را از آنها داشته باشند.

زیرا آپدیت های فرعی دیگری که معمولاً عرضه می‌شوند تنها در جهت بهبود کیفیت عملکرد سیستم می‌باشند و چیز خاصی را در بر ندارند. درواقع این آپدیت ها که معمولاً در طی سال ارائه می‌شوند عمدتاً آپدیت های نرم افزاری کوچک هستند که دربردارنده بهبودهایی در ثبات سیستم و همچنین رفع اشکالات سیستمی می‌باشند.

منبع خبری Eurogamer اطلاعاتی در مورد آپدیت مهم بعدی پلی استیشن 4 که آپدیت شماره 5.0 می‌باشد جمع آوری کرده است که چند ویژگی مربوط به این آپدیت جدید را فاش می‌کند. طبق این اطلاعات فاش شده، این ویژگی ها شامل جریان Twitch به صورت 60fps / 1080p ، تغییراتی در جهت نحوه کنترل و مدیریت اکانت های Master/Sub ، توانایی و قابلیت پیروی از (فالو کردن) یک کاربر، و افزودن نوتیفیکشن ها به قسمت Quick Menu می‌باشند.

هنوز زمان دقیقی برای عرضه آپدیت سیستمی شماره  5.0 تعیین نشده است. امیدوار هستیم که این آپدیت دربردارنده ویژگی های خوب و مهم بوده و نا امیدکننده نباشد.

م.حافظ | اخبار | 10/08/2017
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 255
    تشکر: 194
    تشکرشده: 136
    پروفایل psn: MBEMPIREir
    رتبه لیدربرد psn: 48
    کنسول‌های بازی:

    آقا یک آپدیت بدین ملت بتونن اسم پروفایلشون رو عوض کنن. چرا این قابلیت رو سونی به کاربرهاش نمیده واقعا جای سواله. مایکروسافت فکر می کنم با این قابلیت تا حالا کلی پول به جیب زده. از بس برای تغییر نام کاربری از ملت پول گرفته

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.