نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 20 مرداد 1396
ساعت 19:53

انتشار اطلاعات جدید از قسمت مولتی‌پلیر و زامبی بازی Call of Duty: WWII

4 از 5

اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty: WWII به بیرون درز کرد

روز‌به‌روز انتظارات برای نسخه جدید Call of Duty بیشتر می‌شود و طرفداران هم تشنه اطلاعات جدیدی از این عنوان هستند. حالا به لطف شماره جدید مجله گیم‌اینفورمر، جزئیات تازه‌ای از بخش مولتی‌پلیر و زامبی این عنوان محبوب منتشر شده است.

اول از همه باید بگوییم که بخش داستانی Call of Duty: WWII چالش برانگیز‌تر و دشوارتر از گذشته شده است، به عنوان مثال، در این نسخه خبری از بازیابی سلامتی بصورت اتوماتیک نخواهد بود و مجبور هستید از هم‌تیمی‌های خود بسته‌های سلامتی و مهمات را دریافت کنید.

علاوه بر این، اطلاعات جدیدی از بخش Nazi Zombies هم منتشر شده است. مهم‌ترین نکته در این مود، این است که شما ماموریت و هدف‌های گوناگونی خواهید داشت و می‌توانید به راه‌های مختلف این مراحل را به پایان برسانید. در این مود هم با انواع و اقسام زامبی‌‌های ضعیف و قدرتمند سر و کار دارید و باید تک‌تک آن‌ها را به قتل برسانید.

در کنار بخش زامبی، جزئیاتی هم از بخش چندنفره بازی اعلام شد. در این نسخه ماموریت‌های هفتگی و روزانه اضافه شده، علاوه بر این می‌توانید صندوق‌‌های supply drops در مقابل دیگر بازیکنان باز کنید. در کنار این موارد، چندین مود از نسخه‌های گذشته به این بازی برگشته‌اند که در قسمت زیر می‌توانید بعضی از حالت‌های تایید شده را مشاهده کنید:

  • Team Deathmatch
  • Kill Confirmed
  • Domination
  • Hardpoint

Call of Duty: WWII در تاریخ 12 آبان برای PS4 ،XB1 و PC روانه بازار خواهد شد. بازیکنانی که این عنوان پیش‌خرید کنند می‌توانند به بتا خصوصی بازی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، پک ویژه Divison و پونصد عدد COD points (برای استفاده در Infinite Warfare و Black Ops III) به عنوان جایزه تقدیم آن‌ها خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.