نویسنده: م.حافظ شنبه، 28 مرداد 1396
ساعت 11:09

تریلر لانچ بازی Uncharted: The Lost Legacy

0 از 5

تریلر زمان عرضه عنوان Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد

فصل بعدی سری Uncharted بزودی عرضه خواهد شد؛ Uncharted: The Lost Legacy درواقع اولین فصل از این سری است که کاراکتر اصلی آن Nathan Drake نمی‌باشد. به مناسبت اینکه Uncharted: The Lost Legacy تا چند روز دیگر در دسترس قرار می‌گیرد استودیوی ناتی داگ و کمپانی سونی تریلر لانچ این عنوان را منتشر کرده اند که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید.

همانطور که می‌دانید داستان Uncharted: The Lost Legacy بر روی کاراکترهای Chloe و Nadine متمرکز است که کاراکترهای همراه در این بازی می‌باشند. این 2 کاراکتر برای هدف مشترکی با هم همکاری می‌کنند اما در عین حال اختلاف ها و تفاوت هایی با هم دارند. در تریلر ارائه شده می‌توانید برخی از محیط های گسترده و همچنین بخشی از صحنه های اکشن را مشاهده نمایید.

در نقد و بررسی عنوان Uncharted: The Lost Legacy در وبسایت خبری GameSpot آقای Miguel Concepcion اظهار داشته است:

«ساعات اولیه بازی The Lost Legacy نوسانات مربوط به Uncharted Greatest Hits را به همراه دارد اما به تدریج به سمت یک تجربه هوشمندانه تر و دقیق تر پیش می‌رود که آن را در دسته بهترین های سری آنچارتد قرار می‌دهد؛ در عین حال تأثیر خود را بعنوان یک استندالون یا بسته مستقلی که متکی به کاراکتر Nathan Drake نمی‌باشد نیز می‌گذارد.»

Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ 22 آگست 2017 (31 مرداد 13936) با قیمت 40 دلار عرضه خواهد شد. این عنوان امکان دسترسی به بخش چند نفره Uncharted 4 را علاوه بر مأموریت ها نیز فراهم می‌آورد.

م.حافظ | اخبار | 19/08/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.