نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 12 شهریور 1396
ساعت 18:37

90% از اعضای استودیو Gearbox Software مشغول ساخت Borderlands 3 هستند

0 از 5

90% از اعضای Gearbox Software روی ادامه این مجموعه کار می‌کنند

دقیقا از پنج سال پیش که Borderlands 2 روانه بازار شد، طرفداران این فرنچایز منتظر معرفی نسخه سوم این سری بودند. اما پس از آن استودیو Gearbox Software مشغول پروژه‌های خود شد و دیگر خبری از این بازی به بیرون درز نکرد. با این حال طرفداران این بازی باید خوشحال باشند، چرا که احتمال ساخته شدن شماره سوم این سری بطور قابل‌توجه‌ایی افزایش یافته است. مدتی قبل مدیر عامل استودیو Gearbox Software، یعنی آقای Randy Pitchford اعلام کرد که 90% از نیروی کاری این استودیو مشغول ساخت ادامه این بازی هستند.

Pitchford این خبر را در پنل اختصاصی Gearbox Software در رویداد PAX West اعلام کرد، با این حال او از جزئیات بازی و زمان معرفی رسمی نسخه سوم و دیگر عناوین در دست ساخت چیزی نگفت. با این حال شواهد نشان می‌دهد که باید بزودی منتظر معرفی رسمی این شماره در آینده‌ایی نزدیک باشیم.

به چند دلیل می‌توان انتظار داشت که Borderlands 3 در آینده‌ای نزدیک بصورت رسمی معرفی شود. اولین علت آن است که در روزهای آتی ما رویدادهای زیادی مثل Paris Games Week ,PlayStation Experience یا The Game Awards را در پیش داریم که معرفی بازی در هر کدام از آن‌ها می‌تواند مورد توجه مردم قرار بگیرد.

دومین دلیل هم این است که مدتی قبل از شروع مراسم E3، یک خرده‌فروشی بریتانیایی این بازی را در لیست محصولات وب‌سایت خود قرار داده بود. این موضوع باعث شد که بعضی‌ها فکر کنند بازی در E3 بصورت رسمی معرفی می‌شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. بعضی ها هم عقیده داشتند که لیک شدن بازی توسط یک خرده‌فروشی ارزشی ندارد، اما باید اشاره کنیم که لوگو به کار رفته در صفحه بازی تا حدودی رسمی به نظر می‌رسد.

border3logo

اما مهم‌تر از همه این است که تاکنون هر دو شرکت Gearbox Software و 2K Games (ناشر بازی) بارها به شماره سوم این بازی اشاره کرده‌اند. همین ماه پیش بود که آقای Strauss Zelnick (مدیر عامل 2K Games) اعلام کرد که Borderlands 3 در تاریخ نامعلومی در سال 2018 روانه بازار خواهد شد. استودیو Gearbox Software هم طی مراسم GDC 2017 یک Tech Demo برای نسخه سوم منتشر کرد که با استفاده از موتور Unreal Engine 4 ساخته شده بود. با توجه به موارد گفته شده، معرفی Borderlands 3 در آینده‌ای نزدیک اصلا دور از انتظار نخواهد بود. 

Borderlands 3 برای پلتفورم‌های نامعلومی در دست ساخت است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.