نویسنده: نریمان عبدی دوشنبه، 20 شهریور 1396
ساعت 06:04

تعداد پلیرهای همزمان Destiny 2 از مرز 1 میلیون نفر گذشت

4.5 از 5

تعداد بازیکنان همزمان بازی Destiny 2 از مرز 1 میلیون نفر عبور کرد

به نظر می‌رسد عنوان Destiny 2  شروع قدرتمندی داشته است. توسعه‌دهنده این بازی، استودیو «بانجی»، در توییتر خود گزارش داده است که تعداد پلیرهای هم‌زمان این عنوان در تاریخ 10 سپتامبر بیش از 2/1 میلیون نفر بوده است. احتمالاً این رقم مربوط به بازیکن‌های هر دو کنسول ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 باشد.

رقم بیش از 1 میلیون کاربر عدد بسیار بزرگ و خیره‌کننده‌ای است. هرچند سرورهای این عنوان با مشکلاتی که احتمالاً به خاطر هجوم کاربران بود مواجه گشته بود؛ اما این بازی پایدار بوده و دچار اختلال نشده است. برای جلوگیری از مشکلات پیش‌آمده در سمت سرور، بانجی صف‌هایی برای سرورها معرفی کرده است که بر اساس آن برخی کاربران در نواحی ویژه‌ای باید برای لاگین کردن در سرور مدتی منتظر بمانند.

لازم به ذکر است که برای اولین بار تعداد پلیرهای عنوان Playerunknown's Battlegrounds از مرز 1 میلیون نفر گذشته بود. این عنوان تنها بر روی PC قابل دسترس بوده و در مقایسه با Destiny 2 دارای قیمتی 30 دلاری است.

به‌طور قطع تعداد بازکنان Destiny 2 با انتشار نسخه PC این عنوان در ماه اکتبر رشد خواهد داشت. نه استودیو بانجی نه کمپانی اکتیویژن اطلاعاتی از آمار فروش این عنوان منتشر نکرده‌اند اما ما می‌دانیم که حداقل 1 میلیون نسخه از بازی به بفروش رسیده است. در هفته گذشته استودیو بانجی اعلام که میلیون‌ها کاربر فقط در دو روز پس از انتشار این بازی از آن استفاده کرده‌اند.

از آنجایی که همه افرادی که یک عنوان را خریداری می‌کنند هم‌زمان به بازی کردن نمی‌پردازند، تعداد پلیرهای هم‌زمان عنوان Destiny 2، یا هر بازی دیگری، همیشه از رقم فروش آن بازی کمتر است.

این عنوان هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس بوده و در تاریخ 24 اکتبر و از طریق سرویس Battle.net بلیزارد برای PC عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.