نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 28 شهریور 1396
ساعت 12:50

TGS 2017: معرفی عنوان جدید Square Enix

0 از 5

Left Alive نام جدیدترین بازی شرکت Square Enix است که در رویداد Tokyo Game Show از آن رونمایی شد.

Square Enix در جریان کنفرانس خبری پلی استیشن در رویداد Tokyo Game Show از بازی جدید خود رونمایی کرد که به نظر میرسد افراد با استعدادی مشغول کار بر روی آن هستند.در حالیکه ژانر بازی هنوز نامشخص است ، اما اعلام شده که عضو سابق تیم تهیه کننده Metal Gear ؛ یوجی شینکاوا نیز مشغول کار بر روی این پروژه میباشد.این خود حدس و گمان ها پیرامون این بازی را افزایش میدهد.همچنین شینجی هاشیموتو که سابقه کار بر روی عناوین Final Fantasy و Kingdom Heartsرا دارد تهیه کنندگی این عنوان را بر عهده گرفته است.

بر اساس تریلری که در جریان رونمایی پخش شد ، به نظر میرسد که بازی در محیطی روی خواهد داد که توسط وقایع وحشتناکی ویران شده باشد.بازی در سال 2018 بر روی کنسول PS4 عرضه خواهد شد و احتمال حضور آن در پلتفرم های دیگر نیز قوی است.جزییات بیشتر در آینده اعلام خواهد شد.

در خبرهای دیگری از رویداد TGS 2017 تاریخ عرضه بازی Earth Defense Force 5 در ژاپن مشخص شده است. این بازی در تاریخ پنجشنبه 16 آذر برای کنسول PS4 وارد بازار خواهد شد. در این بازی شما در مقابل بیگانگانی که قصد تصرف زمین را دارند ، قرار خواهید گرفت.

همچنین در این رویداد مشخص شد که Final Fantasy IX ، یکی از بهترین بازیهای این سری میباشد از امروز بر روی PS4 قابل بازی خواهد بود.این عنوان در سال 2000 برای پلی استیشن 1 متشر شد ، سپس به PSP ، PS3 و PS vita راه یافت و در سال 2016 بر روی PC در دسترس قرار گرفت. بازی فعلا برای عرضه در بازار ژاپن رتبه بندی شده و پس از مدتی در آمریکا شمالی منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.