نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 01 مهر 1396
ساعت 18:52

صداپیشه‌ی گرالت: "چیزی درباره‌ی Witcher 4 نمیدانم"

4 از 5

داگ کاکِل صداپیشه‌ی شخصیت گرالت در سری بازی‌ها ویچر ساخته‌ی CD Projekt RED از ساخته شدن یک ویچر جدید اظهار بی‌اطلاعی کرده است

Doug cockle از اینکه آیا CD Projekt مشغول ساخت یک Witcher جدید است بی‌اطلاع است. اما این احتمال وجود دارد که در Cyberpunk 2077 حضور داشته باشد.

استودیوی CD Projekt RED در حال حاضر مشغول کار بر روی بازی Cyberpunk 2077 است، و کاکِل بسیار علاقه‌مند است که نقشی در آن داشته باشد. او امروز در حاشیه‌ی مراسم EGX 2017 (بزرگترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای بریتانیا) درباره‌ی آینده‌ی کاری‌اش گفت:

من چیزی درباره‌ی Witcher 4 نمیدانم، اما مطمئن هستم که CD Projekt شدیدا بر روی Cyberpunk 2077 تمرکز کرده است.

با توجه به اینکه کاکِل دو سال قبل از عرضه‌ی ویچر کار با CD Projekt را شروع کرد، مطمئنا او درباره‌ی بازی جدید از سری ویچر دروغ نمی‌گوید. کاکل همچنین راجب Cyberpunk 2077 نیز صحبت‌هایی کرده است:

چیزی که درباره‌اش با آنها صحبت کرده‌ام این است که به نحوی در Cyberpunk 2077 نیز حضور داشته باشم. چه در قالب یک نقش مهم چه در یک Easter egg. امیدوارم این اتفاق رخ دهد. من واقعا از کار کردن با آنها لذت میبرم. البته هرگز مذاکرات جدی نداشتیم و این حرف‌ها را به شوخی به آنها گفتم.

آخرین خبری که از Cyberpunk 2077 منتشر شد این بود که یک هکر CDP RED را تهدید به افشای فایل‌های لو رفته‌ی این بازی کرده است.

استودیوی لهستانی برنامه‌های بزرگی برای Cyberpunk 2077 دارد هرچند که از زمان معرفی بازی جزئیات زیادی را درباره‌ی آن اعلام نکرده است. اما چیزی که از آن اطمینان داریم این است که این بازی نسبت به Witcher 3 بسیار تکامل‌یافته‌‌تر خواهد بود. و ممکن است برای بازی کردن آن مجبور شویم تا سال ۲۰۲۱ صبر کنیم.

Doug Cockle در طول دوران کاری‌اش در بازیهای زیادی نقش‌ آفرینی کرده است. وی اخیرا به طور تمام وقت به دنیای بازیگری بازگشت. کاکل درباره‌ی سری بازیهای ویچر گفت:

این که بخشی از کاری باشید که برای مدت زمان زیادی طول بکشد بسیار عالی است. چیزی که در طول زمان بخشی از شخصیت شما می‌شود. نویسنده‌گان به این نقش چیزی فراتر از زندگی بخشیدند، ویژگی‌های عاطفی. تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای بود.

از جمله‌ جدیدترین کارهای کاکل می‌توان به Horizon Zero Dawn اشاره کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.