نویسنده: فرشاد سه شنبه، 11 مهر 1396
ساعت 18:55

کناره‌ گیری اندرو هاوس از ریاست شرکت سرگرمی‌های سونی

5 از 5

کناره‌ گیری اندرو هاوس از ریاست شرکت سرگرمی‌های سونی

«اندرو هاوس» (Andrew House) به عنوان ریاست شرکت سرگرمی‌های سونی از این سمت کناره گیری و قائم مقام این شرکت یعنی «جان کدرا» (John Kodera) به این سمت منصوب شد. در حال حاضر کدرا رئیس و مدیر عامل این شرکت است. گرچه آقای هاوس تا پایان سال 2017 در شرکت سونی حضور خواهد داشت و برروی این نقل و انتقال نظارت خواهد کرد.

هاوس در ارتباط با این تصمیم خود اعلام کرد:

به کاری که در پلی‌استیشن و سونی صورت دادیم افتخار می‌کنم؛ سرگرم کردن میلیون‌ها نفر در جهان با بهترین بازی‌ها و ساخت بهترین دستگاه‌های سرگرمی دیجیتالی. پلی‌استیشن بخش بزرگی از زندگی مرا برای بیش از 20 سال تشکیل می‌دهد اما با رسیدن به رکوردهای جدیدی در تجارت و کسب موفقیت، اکنون بنظر می‌رسد که زمان مناسبی برای من باشد تا چالش‌های جدیدی را دنبال کنم. من همواره قدردان دوستی گرانبهایی که با کارکنان شرکت سونی دارم هستم، کسانی که این شرکت را به بهترین مکان برای کار تبدیل کرده‌اند. من همچنین سپاسگزار طرفداران و بازیکنان پلی‌استیشن در سراسر جهان بدلیل حمایت‌ها و وفاداریشان هستم. جان و تیم شرکت سونی در سطحی جهانی هستند و می‌دانم که آینده پلی‌استیشن بسیار روشن است.

آقای هاوس مدت زمان زیادی را در شرکت سونی سپری کرده است. او ابتدا در سال 1990 به بخش ارتباطات این شرکت پیوست و سپس در سال 1995 به بخش بازاریابی منتقل شد. او در سال 2011، در نهایت به سمت ریاست شرکت سرگرمی‌های سونی دست یافت و نظارت خود را برروی پلی‌استیشن 4 و سایر دستگاه‌های پس از آن یعنی پلی‌استیشن وی‌آر و پلی‌استیشن 4 پرو آغاز نمود.

«کاز هیرایی» (Kaz Hirai) به عنوان ریاست پیشین و مدیرعامل فعلی شرکت جهانی سونی در ارتباط با کناره گیری هاوس اعلام کرد:

بسیار سپاسگزار اندرو به جهت همکاری فوف العاده‌اش هستم. او انقلابی را در تجارت پلی‌استیشن بوجود آورد و یکی از افراد هدایت‌گر آینده روبه رشد ما بوده است.

فرشاد | اخبار | 03/10/2017
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    همینکه این تغییرات به ضرر گیمرها تمام نشه خوبه. البته که جدایی ایشون از سونی خبر شوکه کننده ای بود. امیدوارم در روند تولید محتوای سونی خدشه ای اجاد نشه و علاوه بر این هنوز هم سیاست عرضه ی ps5 در دستور کار سونی قرار داشته باشه

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 255
    تشکر: 194
    تشکرشده: 136
    پروفایل psn: MBEMPIREir
    رتبه لیدربرد psn: 48
    کنسول‌های بازی:

    چرا :q| یکی از کاراکترهای محبوب من همین شخصه. خیلی حیف شد

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.