نویسنده: فرشاد شنبه، 22 مهر 1396
ساعت 04:06

اسکوئر انیکس بازی Monster Energy Supercross را معرفی نمود

0 از 5

بازی Monster Energy Supercross و پلتفرم‌های مقصد آن معرفی شد

بازی Gravel تنها عنوانی نیست که در زمینه مسابقات موتورسواری از سوی اسکوئر انیکس در سال آینده منتشر خواهد شد. این شرکت اعلام نمود که بطور رسمی مجوز ساخت بازی Monster Energy Supercross صادر شده است.

این بازی توسط استودیوی سازنده بازی Gravel ساخته خواهد شد و در آن شاهد حضور استودیوهای واقعی مسابقات موتورسواری، موتورها و ورزشکارانی از 2017 Monster Energy AMA Supercross خواهیم بود. بازیکنان قادر خواهند بود تا در دو کلاس 250SX و 450SX به اجرای بازی بپردازند و یکی از موتور سواران معروف نظیر Chad Reed ،Ken Roczen و Ryan Dugney را انتخاب کنند.

بازی Monster Energy Supercross از حالت career و تنظیمات سفارشی سازی برخوردار خواهد بود که به بازیکنان امکان ایجاد تغییراتی را در موتورها و ورزشکاران می‌دهد. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود تا از track editor جهت ایجاد و به اشتراک گذاری مسابقات خود با سایر افراد آنلاین بپردازند.

بازی Monster Energy Supercross در تاریخ 24 بهمن سال 1396 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. مدتی پس از انتشار نسخه‌های اعلام شده، نسخه نینتندو سوئیچ این بازی عرضه خواهد شد. بازی Gravel نیز در سال آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 14/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.