نویسنده: فرشاد یکشنبه، 23 مهر 1396
ساعت 01:46

اد بون از نسخه نینتندو سوئیچ Injustice 2 و بازی‌های ندررلم می‌گوید

0 از 5

اد بون از امکان ساخت نسخه نینتندو سوئیچ بازی Injustice 2 و سایر عناوین استودیوی ندررلم سخن گفت

در صحبت با کارگردان نوآور استودیوی «ندررلم» (NetherRealm) یعنی «اد بون» (Ed Boon)، او جزئیاتی در مورد احتمال ساخت نسخه نینتندو سوئیچ بازی Injustice 2 و سایر بازی‌هایشان در آینده ارائه کرد. براساس صحبت‌های بون، امکان اجرایی نمودن بازی Injustice 2 برروی نینتندو سوئیچ امکان‌پذیر است گرچه ممکن است که با کاستی‌هایی روبرو باشیم. او گفت:

بله، فکر می‌کنم که امکان کار برروی هر بازی وجود دارد، چراکه با انعطاف پذیری غیرقابل اجتنابی روبرو هستیم. امکان ساخت نسخه‌ای از بازی Injustice  برای Atari 2600 وجود دارد اما چنین نسخه‌ای فوق العاده نخواهد بود اما امکان ساخت آن وجود دارد.

دید بون نسبت به ساخت نسخه نینتندو سوئیچ بازی‌ها، خوش بینانه بنظر می‌رسد. براساس گفته او، چالش‌های تکنیکی در این راه در مقابل استودیوی ندررلم وجود دارند که قابلیت رفع آن‌ها توسط یک استودیوی خارجی وجود دارد. زمانی که از او در مورد علاقه‌اش به بازی‌های نینتندو سوئیچ سوال پرسیده شد، او گفت:

این کنسول از معماری متفاوتی برخوردار است. این امکان وجود ندارد که مستقیماً از روی PlayStation 4 برروی نینتندو سوئیچ کار کنیم اما می‌توان آن را به یک استودیوی خارجی واگذار نمود. می‌دانم که در بخش هنری افرادی را داریم که می‌توانند برروی سه کنسول کار کنند و این چیزی است که به آن نیاز داریم. از دید یک بازیکن باید این سوال را پرسید که آیا اجرای بازی Injustice برروی سوئیچ جالب است؟ به عقیده من خواهد بود. در چنین نسخه‌ای شما قابلیت انجام مسابقاتی را با هر کسی خواهید داشت.

در اوایل سال 2017، بون جزئیاتی پیرامون امکان ساخت نسخه نینتندو سوئیچ بازی Injustice 2 ارائه کرد. او در توییتر خود نظرسنجی را قرار داد و پرسید که طرفداران خواستار کدام نسخه این بازی هستند، Vita یا سوئیچ؟ در پایان، برنده این نظرسنجی کنسول نینتندو سوئیچ بود. هنوز معرفی رسمی در مورد ساخت چنین نسخه‌ای از بازی منتشر نشده است اما امکان پورت این بازی وجود دارد. بازی که شامل تمام بسته‌های الحاقی شخصیت‌ها خواهد بود.

فرشاد | اخبار | 14/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.