نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 21 فروردين 1393
ساعت 01:11

نسخه ی PS4 از بازی The Last of Us رسما تایید شد

5 از 5

اگر شما دوستان هم مثل من به این شاهکار علاقه مند باشید و اخبار این استودیو را پیگیری کنید مطلع هستید که این اواخر حرف های زیادی در این باره که قرار است نسخه ای از این بازی برای PS4 نیز عرضه شود به گوش میرسید .


در ابتدا این صحبت ها در حد حدس و گمان بود اما به یک باره نقطه ی امید تازه ای بر این گمان ظاهر شد . یکی از مدیران ارشد سونی در ترکیه در مصاحبه ای از اینکه قرار است نسخه ی ریمستر شده ی این بازی برای پلی استیشن 4 هم عرضه شود سخن گفت . بعد از این مصاحبه بازار گفتگو در این باره دوباره داغ شد تا اینکه رسما آقای  نیل دراکمن کارگردان این بازی فوق العاده در توییتر خود اعلام کرد که در حال ساخت نسخه ی ریمستر شده ی این بازی برای PS4 هستند و برای این کنسول قدرتمند قصد دارند که بازی با 60 فریم بر ثانیه اجرا شود .

قیمت این ریمستر 60 دلار است و قرار است علاوه بر بازی اصلی که در آن مدل سازی کارکتر ها دقیق تر شده ، نور پردازی و ساخت سایه ها بهتر شده و همچنین بعضی از مشکلات جزئی گیم پلی به صورت کامل برطرف شده ؛ علاوه بر توضیح بازی با صدای کارگردان بازی یعنی نیل دراکمن این کامنتری با صدای کارکتر های اصلی بازی  Elli و Joel یعنی Ashley Johnson و Troy Baker نیز وجود داشته باشد . بازی قرار است با شفافیت تصویر Full HD یعنی 1080P عرضه شود و علاوه بر بازی کامل قرار است که چندین نقشه ی بخش مولتی پلیر و همچنین DLC عرضه شده برای بازی یعنی Left Behind نیز در بازی وجود داشته باشد . علاوه بر این ، امکاناتی هم برای کسانی که این نسخه از بازی را پیش خرید کنند در نظر گرفته شده است . از جمله لباس جدید برای کارکتر اصلی یا مرحله ای خاص از آپگرید اسلحه ها .

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.