نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 27 مهر 1396
ساعت 14:29

NBA 2K18 قهرمان این فصل مسابقات NBA را پیش‌بینی کرد

0 از 5

طبق پیش‌بینی NBA 2K18 گلدن استیت واریرز قهرمان این فصل مسابقات خواهد شد

2K Sports نتایج شبیه‌سازی سالانه‌ی خود برای مسابقات NBA را منتشر کرده است. این پیش‌بینی با جذابترین بخش شروع می‌شود. NBA 2K18 از طریق شبیه‌سازی پیش‌بینی کرده است که تیم‌های Golden State Warriors و Boston Celtics به فینال این فصل NBA را پیدا می‌کنند. شبیه‌سازی نشان داد که واریرز با موفقیت از عموان قهرمانی خود  دفاع میکنند. آنها در ۵ بازی موفق به شکست باستن می‌شوند و قهرمان فصل ۲۰۱۸ مسابقات NBA خواهند شد.

مطابق آنچه که شبیه سازی نشان داد، گلدن استیت عملکردی خوبی داشت و در سری مسابقات فینال در مجموع با نتیجه‌ی ۴ بر ۱ در مقابل سلتیکس پیروز شدند. تنها برد سلتیکس در سری نیز با نتیجه‌ای نزدیک بدست آمد که در آن سبزپوشان پوفق شدند بازی چهارم را با دو امتیاز اختلاف پیروز شوند. در شبی که کایری اروینگ ستاره این تیم موفق به انجام تریپل-دابل شد. همچنین در شبیه‌سازی پس از قهرمانی پیاپی واریرز، مربی این تیم استیو کِر نیز موفق به کسب جایزه‌ی بهترین مربی فصل شد که جای تعجب نداشت.

برخی از دیگر نتایج این پیش‌بینی به صورت زیر است:

جایزه‌ی تازه‌کار (Rookie) سال نیز به بن سیمونز از تیم Philadelphia 76ers رسید. او با میانگین ۱۶.۲ امتیاز، ۸.۱ ریباند و ۷.۴ پاس گل در هر بازی موفق به کسب این عنوان شد

کوین دورنت ستاره‌ی گلدن استیت نیز موفق شد نسبت به لبران جیمز آمار بهتری در امتیازات، ریباند، توپ‌ربایی و دفع بر جای بگذارد. وی همچنین موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازیکن مسابقات Finals نیز شد.

● ضعیف‌ترین تیمهای این فصل نیز میامی هیت (۲۲-۶۰)، ایندیانا پِیسرز (۲۷-۵۵)، اورلاندو مجیک (۳۰-۵۲) و ساکرامنتو کینگز (۳۰-۵۲) بودند (اعداد داخل پرانتز نشان‌دهنده‌ی تعداد برد باخت است).

این شبیه‌سازی با استفاده از مد MyLeague بازی انجام شده است. در صفحه‌ی فیسبوک NBA 2K نتایج بیشتری از این شبیه‌سازی وجود دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.