نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 27 مهر 1396
ساعت 20:15

شانون لوفتیس جزئیاتی را در مورد بازی‌های First Party مایکروسافت ارائه کرد

1 از 5

شانون لوفتیس از تلاش‌های اخیر مایکروسافت برای ساخت بازی‌ها می‌گوید

فعالیت شرکت مایکروسافت در زمینه بازی‌ها هرگز به اندازه این روزها خوب نبوده است. علاوه بر بازی‌های Halo ،Forza و Gears of War این شرکت برروی فرانچایزهایی نظیر Fable ،Banjo Kazooie ،Viva Pinata ،Perfect Dark ،Kameo ،Lost Odyssey ،Blue Dragon ،Project Gotham Racing و Crimson Skies کار کرده است و همچنین کمک‌های مالی به بازی‌ نظیر Mass Effect کرده است.

اما باز هم نمی‌توان تلاش‌های مایکروسافت را کافی دانست. این شرکت هر ساله بازی‌هایی را روانه بازار می‌کند که اکثر آن‌ها از قبل قابل پیش‌بینی هستند. اکنون «شانون لوفتیس» (Shannon Loftis) به عنوان مدیر انتشارات جهانی مایکروسافت در مصاحبه خود در پاسخ به اینکه آیا فکر می‌کند مایکروسافت بتواند IP جدیدی را در کنار Halo و Gears ارائه کند؟ پاسخ داد که مایکروسافت چند IP جدید در اختیار دارد که بنظر می‌رسد برای نسل حاضر کنسول‌ها مناسب باشند. او اعلام کرد:

در نسل‌های قبلی، شاهد بازی‌های بزرگی بودید که برای ساخت آن‌ها بودجه عظیمی صرف شده بود و مردم در انتظار آن‌ها بودند. اما در حال حاضر عناوین قابل قبولی در اکوسیستم‌های مختلف صنعت بازیسازی وجود دارند، چیزهایی نظیر استیم، PlayStation، اپل و هر روزه تشخیص اینکه کدام بازی دارای کیفیت قابل قبولی است از سوی بازیکنان سخت‌تر می‌شود. در نتیجه بازی‌های بزرگ امروزه شروع ضعیفی دارند. بازی PUBG یک نمونه خوب از بازی است که با یک تبلیغات گسترده‌ در بازار و چیزهایی مشابه آن روبرو نبود.

فکر می‌کنم که ما دارای چندین IP هستیم که تیم من برای این نسل به ارمغان آورده است. بازی Quantum Break مثال خوب از یک پدیده است و همچنان می‌توان داستان‌های بیشتری را در مورد آن روایت کرد. معرفی ReCore: Definitive Edition مناسب افرادی بود که به دنیای Far Eden علاقه داشند و از شخصیت‌های آن لذت می‌بردند. فکر می‌کنم که نکته کلیدی در تولید این IPها که آن‌ها را تبدیل به چیز خاص و شگفت انگیزی می‌کند، چیزی است که در درون آن‌ها گنجانده شده است.

فرشاد | اخبار | 19/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.