نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 02 آبان 1396
ساعت 02:39

سازندگان Red Dead Redemption همچنان عاشق بازی‌های تک‌نفره هستند

0 از 5

سازندگان Red Dead Redemption هنوز عاشق بازی‌های تک‌نفره (Single Player) هستند

مدتی قبل شرکت EA در حرکتی شوک‌برانگیز خبر از بسته شدن استودیو «ویسرال گیمز» داد. این استودیو بیشتر به خاطر ساخت عنوان Dead Space شناخته می‌شد و در این مدت، آن‌ها مشغول ساخت یک بازی تک‌نفره داستانی براساس دنیای Star Wars بودند. با اعلام این خبر، عده زیادی این احتمال را دادند که EA کلا بیخیال بازی‌های تک‌نفره شده است و تمام تمرکزشان را بر روی بازی‌های رقابتی و آنلاین گذاشته‌اند. اما نظر بقیه ناشرها و سازندگان در این مورد چگونه است؟ ظاهرا بقیه افراد این صنعت نظر متفاوتی دارند.

در چند روز گذشته، کوری بارلوگ (کارگردان نسخه جدید God of War) از علاقه خود نسبت به بازی‌های تک‌نفره صحبت کرد. حالا، کمپانی Rockstar Games چندی پیش اعلام کرد که آن‌ها عمیقا عاشق بازی‌های تک‌نفره هستند و باور دارند این دسته از بازی‌ها باعث می‌شوند که بازیکن در دنیای بازی غرق شود و امکان روایت داستان را در اختیار آن‌ها (سازندگان) قرار دهد. اخیرا، Imran Sarwar از Rockstar Games در مصاحبه‌ای با Gameinformer اعلام کرد:

به عنوان یک شرکت، ما بیشتر از هر چیزی عاشق بازی‌های تک‌نفره هستیم و به آن‌ها کاملا باور داریم. — برای روایت خط داستانی و غرق شدن در دنیای بازی — در این مورد، بازی‌های آنلاین و چند نفره، رقیب بازی‌های تک‌نفره به حساب نمی‌آیند.

او در ادامه افزود:

ما همیشه در راکستار (در طول مراحل ساخت) مشکلاتی داریم. چرا که بسیار کمال‌گرا هستیم و ساخت یک بازی بزرگ و کامل، وقت و منابع زیادی را می‌طلبد. هیچ چیزی همیشه امکان‌پذیر نیست، اما ما همچنان عاشق بازی‌های تک‌نفرۀ جهان-باز هستیم.

Sarwar در ادامه افزود که ساخت گیمی مثل GTA برای سازندگانی که علاقه زیادی به بازی‌های تک‌نفره ندارند، ممکن نیست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.