نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 03 آبان 1396
ساعت 22:34

احتمال ساخت دنباله‌ای برای Sunset Overdrive وجود دارد

4 از 5

Insomniac Games می‌گوید احتمال ساخت دنباله‌ای برای عنوان Sunset Overdrive وجود دارد اما قبل از هرچیز آنها باید یک ناشر پیدا کنند

۳ سال قبل، استودیوی Insomniac Games یک بازی شوتر سوم شخص و جهان باز که دارای فضای خاصی بود، تولید کرد. نام آن بازی Sunset Overdrive است. درحالیکه اخیرا صحبت‌های زیادی از این عنوان نشده بود، در یک پرسش و پاسخ توییتری سازنده‌ی این عنوان از احتمال ساخته شدن دنباله‌ای برای Sunset Overdrive سخن گفته است.

Sunset Overdrive ترکیبی از اسلحه‌های دیوانه‌وار، جهش‌یافته‌ها و نوشیدنی‌های انرژی زاست که همه‌ی اینها در کنار هم، تجربه‌ی خاصی را به ارمغان می‌آورند. از این عنوان در دنیای بازیهای ویدیویی نیز استقبال خوبی به عمل آمد و منتقدان نیز نمره‌های بالایی به این بازی اختصاص دادند. فروش این بازی علیرغم یک شروع خیره کننده در ادامه‌ با مشکل روبرو شد. حتی در ماه‌های پس از عرضه نیز این بازی چندبار تخفیف خورد ولی با استناد به آمار، بازی انحصاری Xbox One تنها موفق به فروش ۱.۱۶ میلیون نسخه کپی شد. اگر در پروژه‌ی Xbox Game Pass Program ثبت نام کرده باشید قادر خواهید بود، این عنوان را به صورت رایگان تجربه یا دوباره بازی کنید.

با وجود اینکه ممکن است فروش بازی سازندگان را راضی نکرده باشد، بسیاری منتظر شنیدن خبر ساخت دنباله‌ی این عنوان هستند. حال به نظر می‌رسد که این خبر به صورت غیررسمی اعلام شده است. با اینکه Insomniac Games به صورت مستقیم ساخت نسخه‌ی دوم را تایید یا اعلام نکرده است اما آنها گفتند که برای انجام این کار بسیار مشتاق هستند. آنها در حساب توییترشان در پاسخ به احتمال ساخت نسخه‌ی بعدی گفتند:

بسیار مایل به انجام این کار هستیم اما در ابتدا لازم است که یک ناشر پیدا کنیم

البته فقط اشتیاق Insomniac Games برای ساخت نسخه‌های بعدی کافی نیست، چون اینطور که به نظر می‌رسد مایکروسافت حداقل در حال حاضر علاقه‌ای به ساخت Sunset Overdrive 2 ندارد. با تمام این صحبت‌‌ها، این IP به اینسامنیاک گیمز تعلق دارد و آن‌ها می‌توانند این بازی را به دست هر ناشری بسپارند. حتی ممکن است شاهد عرضه‌ی این عنوان بر روی PS4 باشیم!

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.