نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 04 آبان 1396
ساعت 10:27

Metal Gear Survive نیازمند اتصال به اینترنت است

0 از 5

اینطور که به نظر می‌رسد برای بازی کردن اسپین آف Metal Gear Solid 5 اتصال دائمی به اینترنت نیاز است

به نظر می‌رسد که عنوان Metal Gear Survive به اتصال اینترنت نیاز دارد. هرچند فعلا مشخص نشده که این اتصال برای دسترسی به کل بازی، یا اینکه فقط قسمتی از آن مورد نیاز است. کاربران NeoGAF متوجه شدند که در وبسایت بازی صفحه‌ی مهمی تحت عنوان "ضرورت وجود اتصال اینترنت برای انجام بازی" وجود دارد. تصویر پایین از همین صفحه، متعلق به صفحه‌ی نسخه‌ی PS4 بازی است اما همین صفحه‌ای که نیاز دائمی به اینترنت را اعلام می‌کند برای بخش‌های Xbox One و PC نیز وجود دارند. 

Metal gear survive needs a constant internet connection

علاوه بر آن این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برای بازی کردن بخش چند‌نفره‌ی این عنوان بر روی کنسول‌های PS4 و Xbox One به ترتیب به PlayStation Plus و عضویت طلایی Xbox Live نیاز است.

عنوان Metal Gear Survive یک اسپین آف از Metal Gear Solid V: The Phantom Pain است. کونامی می‌گوید که در این عنوان بر روی "اکشن بقا" تمرکز کرده است. دو مد اصلی در این بازی وجود دارد: بخش تک نفره و بخش co-op. در وبسایت بازی قادر خواهید بود اطلاعات بیشتری از این دو مد بخوانید.

به زودی اخبر قطعی درباره‌ی جزییات خبر اتصال دائمی به اینترنت اعلام خواهد شد.

در ابتدا قرار بود عنوان Metal Gear Survive در سال ۲۰۱۷ عرضه شود اما در کنفرانس E3 امسال، کونامی اعلام کرد که تاریخ عرضه‌ی بازی تاخیر خورده است و در ابتدای سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. آنها دلیل اینکار را نیاز بازی به ویرایش بیشتر اعلام کردند. در همین هفته‌، کونامی تاریخ عرضه‌ی عنوان جدیدش را ماه فوریه‌ی ۲۰۱۸ اعلام کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.