نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 09 آبان 1396
ساعت 22:32

Shadow of the Colossus بر روی PS4 Pro با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد

0 از 5

سونی و استودیوی Bluepoint در تلاشند تا عنوان بازسازی شده‌ی Shadow of the colossus با ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی کنسول PS4 Pro اجرا شود

به نظر میرسد بازسازی عنوان Shadow of the Colossus برای پلی‌استیشن ۴ نمایشی فراتر از انتظارات داشته باشد. استودیوهای SIE Japan و Bluepoint Games بازی سال ۲۰۰۵ را کاملا بازسازی کرده‌اند. Shadow of the Colossus بر روی کنسول PlayStation 4 Pro نمایشی بسیار قوی‌تر خواهد داشت، برای مثال بازی بر روی این کنسول قدرتمند با قابلیت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

سونی اخیرا اعلام کرده بود که Shadow of the Colossus به صورت با ۳۰ فریم بر ثانیه بر روی PS4 معمولی اجرا خواهد شد، و در کنسول PS4 Pro هم با همین مشخصات و البته وضوح 4K نمایش داده می‌شود. اما بر طبق اطلاعاتی که سونی به صورت غیر مستقیم در کنفرانس Paris Games Week ارائه کرد، دارندگان کنسول PS4 Pro می‌توانند Shadow of the Colossus را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند. هرچند برای این امر رزولوشن تا 1080p کاهش پیدا می‌کند. البته سونی این خبر را به طور رسمی در طول کنفرانس اعلام نکرد و به نظر میرسید که کمپانی در نظر داشت این خبر را بعدا به اطلاع هواداران برساند. این اطلاعات از مدارکی بدست آمد که جزییات را به برگزارکنندگان جشنواره منتقل میکرد و به نوعی مکمل برگه‌ی حاوی اطلاعات نهایی بازی بود.

این که بتوان بازی Shadow of the Colossus که با نرخ فریم ناپایداری بر روی کنسول PlayStation 2 اجرا میشد را با ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی کنسول‌های جدید بازی کرد یک تغییر بسیار عظیم محسوب میشود. The Oco & Shadow of the Colossus Collection این امکان را به کاربران پلی‌استیشن ۳ میداد که بازی را با 30 fps و به طور ثابت تجربه کنند.

جدا از بهبود کلی بازی، تغییرات کنترل، تعمیرات و بروزرسانی اساسی جلوه‌های بصری که توسط Bluepoint Games صورت گرفته‌اند، Shadow of the Colossus با بازی اصلی تفاوت دیگری نخواهد داشت. خبری از کلوسوس جدید یا پشتیبانی از VR یا بخش آنلاینی در کار نخواهد بود. همچنین بازی از قابلیت سه بعدی پشتیبانی نخواهد کرد.

این عنوان در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۸ (۱۷ بهمن) عرضه خواهد شد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.