نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 11 آبان 1396
ساعت 02:49

الکترونیک آرتز از عدم ساخت بازی جدیدی برای نینتندو سوئیچ می‌گوید

5 از 5

بلیک یورگنسن اعلام کرد که الکترونیک آرتز به این زودی بازی جدیدی را برای نینتندو سوئیچ نخواهد ساخت

در حال حاضر بنظر می‌رسد که بازی FIFA 18 آخرین عنوان شرکت الکترونیک آرتز است که برای کنسول نینتندو سوئیچ ساخته شده است. «بلیک یورگنسن» (Blake Jorgensen) به عنوان مدیر ارشد مالی شرکت الکترونیک آرتز در صحبت با ژورنال The Wall Street اعلام کرد که شرکت آن‌ها پیش از ارائه بازی جدیدی برای نینتندو سوئیچ، برای مدت زمانی عملکرد این کنسول را بررسی خواهد کرد.

ساخت بازی‌های ورزشی یکی از اصلی‌ترین تجارت‌های الکترونیک آرتز محسوب می‌شود اما این شرکت تاکنون گزارشی در مورد عملکرد نسخه سوئیچ بازی FIFA 18 ارائه نکرده است.

براساس گزارش مالی اخیر شرکت نینتندو، فروش کنسول نینتندو سوئیچ تا پایان ماه سپتامبر به 7.63 میلیون دستگاه در سراسر جهان رسیده است و اگر پیش‌بینی‌های این شرکت بوقوع بپیوندند، سوئیچ قادر خواهد بود تا در بازه زمانی کمتر از یکسال، کنسول Wii U را از نظر فروش پشت سر بگذارد. عملکرد نینتندو سوئیچ بصورت کلی خوب بوده است اما هنوز تا رسیدن به دو کنسول PS4 و Xbox One فاصله دارد.

نسخه سوئیچ بازی FIFA 18 تفاوت قابل توجهی نسبت به سایر نسخه‌های آن داشته است؛ این نسخه از موتور بازیسازی «فراست‌بایت» (Frostbite) استفاده ننموده و فاقد حالت The Journey است.

پیش از این شرکت الکترونیک آرتز خبر از انتشار بازی Fe را برای کنسول نینتندو سوئیچ داده بود؛ این نسخه از بازی در کنار سایر نسخه‌های آن (PS4 ،Xbox One و PC) در اوایل سال 2018 منتشر خواهد شد.

«پاتریک سودرلوند» (Patrick Soderlund) به عنوان معاون شرکت الکترونیک آرتز در ماه اوت اعلام کرده بود که آن‌ها بازی‌های خود را برروی هر پلتفرمی که بازیکنان در اختیار داشته باشند، ارائه خواهند نمود؛ سودرلوند اعلام کرده بود:

ما قصد داریم تا به شرکت نینتندو در توسعه کنسول سوئیچ کمک کنیم.

فرشاد | اخبار | 01/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.