نویسنده: فرشاد جمعه، 12 آبان 1396
ساعت 03:46

اجرای بازی For Honor در هفته آینده بصورت رایگان امکان‌پذیر خواهد بود

0 از 5

شرکت یوبی‌سافت از رایگان شدن امکان اجرای بازی For Honor در هفته آینده خبر داد

براساس اعلام شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) امکان اجرای رایگان بازی For Honor برروی پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC از تاریخ 9 نوامبر (برابر با 18 آبان ماه) تا 12 نوامبر (برابر با 21 آبان ماه) ممکن خواهد بود. نسخه رایگان این بازی امکان دسترسی به کمپین (با پشتیبانی از حالت تک نفره و co-op)، 5 حالت چند نفره و کلیه قهرمانان فصل سوم را فراهم خواهد کرد.

در صورتیکه پس از دوره اعلام شده تصمیم به خرید بازی بگیرید، کلیه پیشرفت‌های شما به نسخه خریداری شده منتقل خواهند شد. لازم به ذکر است که در دوره گفته شده، امکان خرید بازی For Honor با 60 درصد تخفیف امکان‌پذیر خواهد بود.

افرادی که هم اکنون بازی For Honor را خریداری کرده‌اند، امکان شرکت در «برنامه آموزش جنگجو» (Warrior Training Program) را خواهند داشت؛ همچنین اگر در بازه زمانی اعلام شده با فرد یا افرادی که این بازی را خریداری نکرده‌اند اقدام به تکمیل 5 بازی رقابتی نمایید، هر بازیکن 5 هزار Steel دریافت خواهد کرد.

فصل چهارم بازی For Honor از تاریخ 14 نوامبر (برابر با 23 آبان ماه) آغاز خواهد شد. در این فصل، در کنار اضافه شدن نقشه‌های جدید، شاهد اضافه شدن 2 قهرمان جدید به نام‌های Aramusha و Shaman خواهیم بود؛ همچنین در این فصل حالت Tribute به بازی اضافه می‌شود که یک حالت تیمی 4v4 است.

دارندگان سیزن پس به دو قهرمان جدید گفته شده در تاریخ 14 نوامبر دسترسی خواهند داشت اما سایر بازیکنان برای دسترسی به آن‌ها باید تا تاریخ 21 نوامبر (برابر با 30 آبان ماه) صبر کنند و برای دریافت هر یک از آن‌ها 15 هزار Steel بپردازند.

فرشاد | اخبار | 03/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.