نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 17 آبان 1396
ساعت 12:31

توضیحات مدیرعامل Take-Two پیرامون سیستم پرداخت درون برنامه‌ای NBA 2K18

0 از 5

مدیرعامل Take-Two می‌گوید که این استودیو واکنش‌هایی منفی پیرامون سیستم پرداخت درون برنامه‌ای بازی NBA 2K18 دریافت کرده است

سیستم پرداخت درون برنامه‌ای بازی NBA 2K18 موجب بحث و جدل فراوان در میان مخاطبان این بازی شده است، اما بنابر گفته‌های استراس زلنیک مدیرعامل Take-Two این عنوان در نمای کلی با اقبال عمومی مواجه شده است. زلنیک این مورد را در یک گزارش مالی اعلام کرده است. وی به این موضوع اشاره کرد که هم منتقدان و هم بازیکنان از بازی لذت برده‌اند. افزایش تعداد مخاطبان روزانه نسبت به سال گذشته، خود گواه این موضوع است. فروش بازی نیز نسبت به سال قبل افزایش داشته است و در آخرین شمارش Take-Two این عدد به میزان 6 میلیون نسخه رسیده است.

همچنین زلنیک گفته است که اگر موضوعی موجب نگرانی طرفداران شده است، کمپانی این موضوع را پیگیری و تغییراتی را به دنبال آن ایجاد خواهد کرد. گفته‌های زلنیک بدین صورت است:

حقیقت از این قرار است که ما بازخوردهای مخاطبانمان را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم. خبر خوب این که واکنش منتقدان به بازی بسیار خوب بوده و مردم هم عاشق بازی شده‌اند. نکته‌ی دیگری هم وجود دارد و آن این است که این سرگرمی نیاز به درآمد زایی نیز دارد.

زلنیک در ادامه گفت:

مردم از بازی به خوبی استقبال کرده‌اند و تعداد کاربران روزانه‌ی این بازی، به طور متوسط تا 30 درصد افزایش داشته است. میزان فروش خود بازی هم نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است که این به خوبی نشان می‌دهد که مردم عاشق NBA 2K18 هستند و سخنان منتقدان نیز همین حقیقت را بازتاب می‌کند. ما همچنین نسبت به هرگونه بازخورد و احساسات منفی حساس هستیم و به آنها واکنش نشان خواهیم داد.

جنجالی ترین انتقاد از NBA 2K18 پیرامون پرداخت درون برنامه‌ای و سیستم ارز مجازی بازی بوده است. این مورد قبلا هم در سری وجود داشت اما در بازی جدید تاثیر این مورد بسیار بیشتر است. اینطور به نطر میرسد که در برخی مواقع برای پیشرفت کاراکتر خود نیاز به دست به جیب شدن خواهید داشت! منتقد Gamespot درباره‌ی این موضوع گفته است که پرداخت درون برنامه‌ای در تمام بخش‌های بازی وجود دارد و پیشرفت بدون آن تقریبا غیرممکن است.

استودیوی 2k Sports تغییراتی در سیستم ارز مجازی بازی ایجاد کرده است. برای مثال 2k ارزش ارز مجازی برای مواردی از قبیل مدل مو و ریش را کاهش داده است. البته برای برخی این تغییرات کافی نیست. همانطور که زلنیک گفت 2K به انتقادات توجه خواهد کرد و این انتقادات تا زمانی که تغییراتی مهمی در بازی صورت نگیرد پابرجا خواهد ماند.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.