نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 12 ارديبهشت 1393
ساعت 11:16

Call of Duty : Advanced Warfare نام نسخه ی بعدی سری ندای وظیفه

5 از 5

بالاخره نام نسخه ی بعدی سری فوق موفق Call of duty مشخص شد و قرار است که در 4 رم نوامبر ( آبان ماه )  امسال عرضه شود . بازی به نظر در آینده ی نزدیک اتفاق می افتد . زمانی که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته سربازان توانائی های ویژه ای پیدا میکنند . امکاناتی که توسط یونیفورم ( زره ) آنها دست یافتنی است .

البته این ایده شباهت زیادی به آنچه که در سری Crysis و قابلیت های Nano Suit دیدیم دارد . امکان انجام پرش های بسیار بلند ( مطمئنا هکر های بازی Call of duty از این امکان استقبال نخواهند کرد چرا که یکی از محبوبترین هک های این سری Mega Jump است  ) و بالا رفتن از ساختمان ها از ویژگی هائی بوده که توسط یونیفرم شما برای تان محقق میشود .

 از دیگر موارد قابل ذکر که از این بازی تا به حال مشخص شده است حضور Kevin Spacey ستاره ی هالیوود و هنرپیشه ی سریال موفق House of Cards در این نسخه از بازیست . از ویدئویی که از این بازی منتشر شده میتوان به موفقیت این نسخه از بازی امیدوار بود .  تریلر منتشر شده از نسخه ی Xbox One این بازی ضبط شده است . عرضه ی این نسخه برای PS4 و PC  هم کاملا تایید شده است اما هنوز خبر دقیقی بر عرضه ی این بازی برای Xbox 360 و Ps3 منتشر نشده است .

تریلر منتشر شده از این عنوان را در این مسیر ببینید


 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.