نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 24 آبان 1396
ساعت 13:40

اطلاعات جدید ورژن PC و کاراکتر Hellboy بازی Injustice 2

4.5 از 5

سرانجام ورژن PC بازی Injustice 2 عرضه شد

سرانجام دیروز مورخ 14 نوامبر 2017 (برابر با 23 آبان 1396) ورژن Microsoft Windows بازی Injustice 2 برای کاربران PC از طریق شبکه Steam در دسترس قرار گرفت. علاقه مندان می‌توانند نسخه standard یا نسخه Ultimate آن را برای دستیابی به DLC شامل 9 کاراکتر مبارز خریداری کنند. در بازی‌مگ مقاله ای از راهنما و لیست تروفی های بازی Injustice 2 به قلم علی ایمانی فرد تهیه شده که می‌توانید در این آدرس مشاهده کنید.

کسانی که علاقه مند به داشتن یک سری کاراکترهای مبارز ویژه مانند کاراکترهای Red Hood، Sub Zero، Black Manta، Starfire و Raiden هستند می‌توانند آنها را به صورت مجزا خریداری کنند. جدیدترین کاراکتر این بازی یعنی Hellboy هم اکنون برای دارندگان بسته Fighter Pack 2 بر روی PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد. این مبارز بزودی برای PC نیز ارائه خواهد شد؛ همچنین برای دیگر کاربران کنسولی در تاریخ 21 نوامبر 2017 (برابر با 30 آبان 1396) به صورت استندالون در دسترس قرار خواهد گرفت. یک سری کاراکترهای مبارز جدید نیز اخیراً برای این بازی معرفی شده اند که در آینده به آن اضافه خواهند شد برای مشاهده آنها به این آدرس مراجعه فرمایید.

مسئولیت ورژن PC بازی Injustice 2 بر عهده استودیوی QLOC بوده است؛ این استودیو متخصص ورژن های PC بازی های معروفی چون Super Street Fighter 4: Arcade Edition ، BioShock 2 و دیگر عناوین سطح بالا نیز بوده است.

عنوان Injustice 2 در ژانر مبارزه ساخته شده و در بهار 1396 برای PlayStation 4, Xbox One عرضه شد.

م.حافظ | اخبار | 15/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.