نویسنده: فرشاد یکشنبه، 28 آبان 1396
ساعت 19:10

حذف پرداخت درون برنامه‌ای بازی Star Wars Battlefront 2 تاثیری بر روی درآمد الکترونیک آرتز ندارد

5 از 5

الکترونیک آرتز معتقد است که حذف پرداخت درون برنامه‌ای بازی Star Wars Battlefront 2 تاثیری بر روی درآمدهای آن‌ها ندارد

با وجود آنکه قابلیت «پرداخت درون برنامه‌ای» (Microtransaction) از بازی Star Wars Battlefront 2 حذف شده است اما شرکت الکترونیک آرتز انتظار ندارد که این موضوع تاثیری بر روی پیش‌بینی‌های آن‌ها پیرامون سال مالی 2018 داشته باشد؛ این شرکت اخیراً اعلام کرده است:

در تاریخ 16 نوامبر سال 2017، شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که قابلیت خریدهای درون بازی را در عنوان Star Wars Battlefront 2 تا اطلاع ثانوی غیرفعال کرده است؛ انتظار نمی‌رود که این تغییر، تاثیری در پیش‌بینی‌های سال مالی 2018 داشته باشد.

اما چرا الکترونیک آرتز چنین اعتقادی دارد؟ شاید این شرکت در زمان پیش‌بینی سال مالی 2018، حساب زیادی بر روی قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای Star Wars Battlefront 2 باز نکرده باشد؛ موضوع هر چه باشد باید متذکر شد که این شرکت از عبارت «انتظار نمی‌رود» در جمله خود استفاده کرده است، بنابراین شاید حذف این قابلیت تاثیری بر روی درآمدهای آن‌ها داشته باشد.

شرکت الکترونیک آرتز در زمان عرضه Star Wars Battlefront 2، اقدام به حذف موقتی قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای این بازی نمود و در بیانیه‌ای اعلام کرد که چنین اقدامی بدلیل درخواست بازیکنان صورت گرفته است اما گزارشات اخیر نشان می‌دهند که علت اصلی حذف این قابلیت، نارضایتی شرکت Disney از واکنش‌های منفی طرفداران بوده است.

فرشاد | اخبار | 19/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.