نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 01 آذر 1396
ساعت 19:31

آمار فروش بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice

5 از 5

تعداد نسخه‌های فروخته شده از بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice اعلام شد

استودیوی «نینجا تئوری» (Ninja Theory) خطرات زیادی را در رابطه با بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice به جان خریده است که یکی از آن‌ها، برعهده گرفتن وظیفه عرضه این بازی است.

در توییت اخیر این استودیو، آن‌ها اعلام کردند که بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در سه ماهه گذشته، پانصد هزار نسخه فروش داشته است و پیش‌بینی می‌شود که سودی فراتر از انتظار سازنده را نصیب آن‌ها کند.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در مراسم The Game Awards سال 2017، نامزد دریافت جایزه در 5 بخش بهترین داستان سرایی، بهترین صداگذاری، بهترین عملکرد، برترین بازی از لحاظ تاثیرگذاری و بهترین بازی مستقل شده است.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice امتیاز 8.6 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ قاسم ممتاز در نقد و بررسی این بازی نوشت:

ماجراجوئی سنوآ در دنیای مردگان، بیماری خاصی که با اون دست و پنجه نرم می‌کنه، شخصیت‌پردازی دقیق قهرمان بازی که بخوبی احساس گیمر رو تحت تاثیر قرار می‌ده و صداگذاری بسیار عالی بهمراه گرافیک پیشرفته ویژگی‌هائی هستن که در کنار هم مجموعه‌ی جذابی بنام Hellblade رو ایجاد کردن. مجموعه‌ای که با وجود تمام این خوبی‌ها بخاطر کوتاه بودن بیش از حد و عرضه تنها بصورت دیجیتال با قیمتی نسبتا زیاد برای گیمرهای هم‌وطن من، شاید بندرت در لیست خرید کاربرهای ایرانی دیده بشه.

فرشاد | اخبار | 22/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.