نویسنده: نریمان عبدی یکشنبه، 05 آذر 1396
ساعت 19:52

تصاویر جدید جوی‌استیک آتاری باکس

4 از 5

تصاویر جدید کنترلر کنسول آینده کمپانی آتاری.

همه ما میدانیم که کمپانی آتاری در حال کار بر روی یک کنسول بازی جدید است که «آتاری باکس» (AtariBox) نام دارد و در سه ماهه دوم سال 2018 عرضه خواهد. در ادامه با بازی مگ همراه باشید و تصاویر جدید جوی استیک این کنسول را مشاهده کنید.
اکثر ما با کنسول آتاری خاطره‌های بسیاری داریم و حالا این کمپانی خوش‌نام تصمیم گرفته است که دوباره این خاطرات را برای ما تازه کند. آتاری در اکانت فیس‌بوک خود با اشاره به این نکته که انتظار برای دیدن تصاویر جدید آتاری باکس به سر آمده است، تصاویر تازه‌ای را برای اولین بار از جوی‌استیک این کنسول منتشر کرد که با استقبال هواداران روبرو شد. طراحی جدید جوی‌استیک یکی از مواردی بود که مورد تحسین طرفداران آتاری قرار گرفت.
همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، این کنترلر مانند آتاری کلاسیک فقط یک دکمه دارد و از یک اهرم به عنوان دسته استفاده می‌کند. این موضوع سؤالی را ایجاد می‌کند که آیا آتاری باکس آیا واقعاً یک کنسول جدید است یا مانند آتاری فلش بک (Flashback) فقط بازی‌های کلاسیک آتاری را اجرا می‌کند! نظر شما چیست؟

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    چقدر من این دسته‌های در اصطلاح «گوشکوبی» رو شکستم و سر این موضوع از برادر بزرگترم کتک خوردم :li-bl:
    هیچ وقت فراموش نمی کنم که بعد از شکسته شدن دسته اون رو باز می کردیم و من مجبور بودم با یک پیچ گوشتی نقش رسانا رو بازی کنم و همین تک دکمه رو فشار بدم تا برادرم با 2 تا سیمی که از بدنه بیرون کشیده بتونه اتوموبیل کذایی مسابقه رو به راست و چپ بکشونه. اوج جذابیت بازی هم این بود که جای رنگای سیاه و سفید در طول مسابقه عوض می شد که مثلا برف آمده :gr: ذوق مرگ می شدیم ما با این بازی‌ها.
    بنظرم هر چقدر هم که حس نوستالژی داشته باشیم، دیگه حاضر نیستیم برای اون سیستم قدیم و بازی های 2 بیتی پول خرج کنیم . آتاری هم در شرایطی نیست که ریسک پذیری بالایی داشته باشه. منطقی ترین راه می تونه عرضه ی یک کنسول بهینه با کنترلر نوستالژیک آتاری و سیستم عامل اندروید باشه

    ‏More_Fortune از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.