نویسنده: فرشاد دوشنبه، 06 آذر 1396
ساعت 22:00

7 میلیون نسخه از بازی Rise of The Tomb Raider روانه بازار شده است

5 از 5

تعداد نسخه‌های عرضه شده از بازی Rise of The Tomb Raider اعلام شد

بازی Rise of the Tomb Raider در سال 2015 همزمان با Call of Duty: Black Ops 3 و Fallout 4، بصورت انحصاری برای Xbox One و Xbox 360 به بازار عرضه شد؛ اکنون Yosuke Matsuda به عنوان مدیر عامل شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) در صحبت با GamesIndustry.biz اعلام کرده است که تاکنون 7 میلیون نسخه از Rise of the Tomb Raider روانه بازار شده است. Rise of the Tomb Raider در سال 2016 برای پلتفرم‌های PC و PS4 هم عرضه شد.

Matsuda در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که ریبوت بازی Tomb Raider که در سال 2013 عرضه شده بود، بیش از 11 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. فرانچایز Tomb Raider از اهمیت بالایی برای اسکوئر انیکس برخوردار است اما هنوز خبر جدیدی پیرامون نسخه جدیدی آن ارائه نشده است.

بازی Rise of the Tomb Raider امتیاز 9.2 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ طه رسولی در نقد و بررسی این بازی نوشت:

خیزش توم ریدر یک اکشن ماجرایی بسیار روان و خوش ساخت است که با اضافه کردن خیلی کم رنگ عناصر بازی های Open World سعی کرده مکانیک‌های اکتشاف و سکوبازی‌اش را لذت بخش‌تر کند و در این کار کاملاً موفق بوده است. گرافیک بازی روی نسخه‌ی Xbox One عالی است و کسانی که روی 360 آن را بازی می کنند فقط در میان پرده‌های داستانی می‌توانند گرافیک واقعی بازی را ببینند. ریتم بازی عالی است و قصه‌ی خوبی هم دارد، هر چند که این قصه در هنگام روایت حسابی بازی را از ریتم می‌اندازد.

فرشاد | اخبار | 27/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.