نویسنده: فرشاد سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 08:00

جزئیات مربوط به آپدیت جدید بازی Nioh اعلام شد

5 از 5

آپدیت جدید بازی Nioh امکان پشتیبانی از موس را فراهم خواهد کرد

«کویی تکمو» (Koei Tecmo) و «تیم نینجا» (Team Ninja) جزئیات مربوط به آپدیت جدید نسخه PC بازی Nioh را به اشتراک گذاشتند که در تاریخ 30 نوامبر (برابر با 9 آذر ماه) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. از طریق این آپدیت جدید، قابلیت اجرای Nioh بوسیله موس و کیبرد امکان‌پذیر خواهد شد؛ همچنین شما قادر خواهید بود تا از طریق موس، از دوربین بازی استفاده کرده و برخی کنترل‌های حرکتی را انجام دهید. در کنار پشتیبانی از موس و کیبرد، آپدیت جدید Nioh برخی از باگ‌ها و مشکلات بازی را هم برطرف خواهد کرد.

نسخه PC بازی Nioh در اوایل ماه اکتبر معرفی شد و از زمان عرضه آن، بازیکنان متعددی خواستار پشتیبانی این عنوان از موس و کیبرد بوده‌اند. Nioh: Complete Edition در کنار بازی اصلی، شامل کلیه بسته‌های الحاقی است که برای نسخه PS4 آن منتشر شده‌اند.

NiOh امتیاز 9.7 از 10 را در نقد و بررسی بازی‌مگ بدست آورد؛ طه رسولی در مورد این بازی نوشت:

ترکیب بسیار مناسبی از طراحی بازی، طراحی مراحل و مکانیک‌های مبارزه باعث شده‌اند NiOh یک نقش آفرینی اکشن فوق العاده خوش ساخت و لذت بخش باشد. ربطی ندارد که قبلاً دارک سولز بازی کرده‌اید یا نه، NiOh کاملاً از سولزها متفاوت و در بسیار از موارد بهتر است. البته انتظار داستان خیلی عمیقی نباید داشته باشید و گرافیک بازی با بازی‌های روز اختلاف زیادی دارد. اما به وضوح تاکید سازنده‌های NiOh روی لذت بردن از گیم پلی به صورت آنلاین بوده و در این زمینه بازی واقعاً بی نقص است. طراحی مراحل طوری است که بارها و بارها می‌شود به modeهای مختلف بازی شان کرد و بعد از 120 ساعت بازی همچنان حس پیشرفت مانند مراحل اولیه قوی است.

فرشاد | اخبار | 28/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.