نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 19:39

دفاع یک مادر از پسرش در مقابل اتهام تقلب در بازی Fortnite

0 از 5

پسر نوجوانی که در معرض اتهام تقلب در بازی Fortnite Battle Royale قرار گرفته است به مادر خود پناه برد

Epic Games با طرح دعوی مدنی علیه یک پسر نوجوان 14 ساله، موجب بدنامی خود در میان افکار عمومی شده است. Epic Games این نوجوان را متهم به ترویج یک نرم افزار کرده است که به هدفگیری در بازی Fortnite Battle Royale کمک می‌کند. این نرم افزارها در میان بازیکنان با نام Aimbot شناخته میشوند و نمونه‌ی مشابه آنها در بازیهای تیراندازی دیگری نیز مشاهده شده است. واضح است که استفاده از اینگونه نرم افزارها تقلب محسوب می‌گردد.

در تاریخ 15 نوامبر مادر این نوجوان 14 ساله در نامه‌ای به رفع اتهامات وارده پرداخت و و مواردی را مطرح کرد که ممکن است به بی‌گناه شناخته شدن فرزندش کمک کند.

تصویر این نامه را در انتهای خبر مشاهده خواهید کرد.

Epic Games این پسر را متهم به استفاده و تبلیغ یک نرم افزار کمکی در حین استریم زنده‌ی بازی Fortnite Bttle Royale کرده است. البته اپیک گیمز در شکایت خود مستقیما واژه‌ی تقلب را بکار نبرده بلکه آنها ادعا میکنند که سیستم نرم افزاری بازیشان به صورت غیر قانونی تغییر داده شده است و با استفاده از این قابلیت فرد خاطی به صورت ناجوانمردانه‌ نسبت به دیگر بازکنان برتری پیدا کرده است. البته استفاده‌ی این نوجوان از سیستم Aimbot ثابت شده است.

حاال مادر این پسر ادعا میکند فرزندش در سیستم نرم افزاری بازی تغییری بوجود نیاورده و در ساخت این Aimbot نیز نقش نداشته است. هرچند وی خاطر نشان شده است که به پسرش اجازه نداده بود Fortnite را بازی کند.

همچنین در این دفاعیه مطرح شده است که در این ماجرا Epic Games نمیتواند ادعایی مبنی بر ضرر کردن داشته باشد چون که این بازی رایگان است. بدین ترتیب حتی ممکن است در انتها خود Epic Games مجرم شناخته شود.

fortnie lawsuit

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.