نویسنده: Alpha جمعه، 26 ارديبهشت 1393
ساعت 12:00

PS4 برای چهارمین ماه متوالی پر فروش ترین کنسول در آمریکا شد.

3.67 از 5

بر طبق گزارشی که امروز توسط NPD منتشر شده است ، PS4 به عنوان پرفروش ترین سخت افزار منحصر به فرد ( به معنی کنسولی که منحصرا و بدون در نظر گرفتن سخت افزار های دیگر کمپانی سونی در این زمینه از قبیل PS3 و یا Psvita  ) در آمریکای شمالی شناخته شد و برای چهارمین ماه متوالی رقیب خود Xbox One را پشت سر گذاشت .

البته در مورد اینکه سونی چه تعداد کنسول Ps4 فروخته است اطلاعاتی در دسترس نیست اما ما میدانیم که مطمئنا از 115000 کنسول بیشتر بوده چرا که مایکروسافت این تعداد کنسول را به فروش رسانده است .البته اخباری است مبنی بر اینکه میزان فروش کنسول PS4 نسبت به Xbox One چیزی نزدیک به 2 به 1 بوده است . یعنی در ازای فروش هر Xbox One دو کنسول Ps4 فروخته شده است که آماری خارق العاده است ( هنوز این آمار توسط سونی تایید نشده است )

البته مایکروسافت هم این ماه سیاست های جدیدی را برای افزایش فروش کنسول خود در نظر گرفته بود که توانست فروش خود در ماه آپریل را افزایش دهد . مایکروسافت در این ماه 71000 کنسول Xbox360 فروخته است . علاوه بر این توانسته است 447000 بازی Xbox one و 2.2 میلیون بازی Xbox360 به فروش برساند البته هنوز درصد بیشتری از بازار فروش آمریکای شمالی در دست کنسول های مایکروسافت است با سهمی در حدود 53 درصد . همچنین مقایسه ای بین فروش کنسول های نسل قبل سونی و مایکروسافت با کنسول های نسل حاضر در 6 ماه ی ابتدای عرضه شده است که در زیر میخوانیم :

فروش کنسول های نسل حاضر سونی و مایکروسافت نسبت به کنسول های نسل قبل یعنی Xbox360 و PS3 در طی 6 ماه اولیه ی عرضه بیشتر از 2 برابر است . همچنین فروش نرم افزار های کنسولهای نسل حاضر نسبت به نسل قبل در همین مدت 6 ماهه بیشتر از 40 درصد افزایش داشته است .  

فروش نرم افزار های کنسول  WiiUنیز به نسبت سال قبل بیشتر از 80 درصد افزایش داشته است .

هنوز میزان تقاضا برای این کنسول بالاتر از حد انتظار هستش و سخت تلاش خواهیم کرد تا مطابق با تقاضا کنسول بیشتری در بازار عرضه کنیم.

لیست فروش نرم افزاری ماه اپریل در امریکا :

Titanfall
Call Of Duty: Ghosts
NBA 2K14
Minecraft
Lego the Hobbit
The Lego Movie Videogame
Lego Marvel Super Heroes
The Amazing Spider-Man 2
Grand Theft Auto V
Assassin's Creed IV: Black Flag

 

Alpha | اخبار | 16/05/2014
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.