نویسنده: علیرضا عباسی جمعه، 10 آذر 1396
ساعت 15:20

اطلاعات جدیدی از دایرکت بعدی نینتندو لو رفت

0 از 5

ایمیل‌های ارسال شده از EA اطلاعات جدیدی از بازی‌ها و دایرکت بعدی نینتندو را فاش کرد.

همانطور که می‌دانید نینتندو هرچند وقت یک‌بار دایرکتی به صورت لایواستریم برگزار می‌کند و درباره‌ی برنامه‌ها و بازی‌های آینده‌ی سوییچ بحث می‌کند. از همین رو قرار است در سال 2018 نیز اولین دایرکت خود را برگزار کند که هنوز تاریخ مشخصی برای آن تعیین نکرده است.

حال ، اولین نشانه ها از طریق ایمیلی که EA به یکی از کابران سایت Reddit ارسال کرده است از دایرکت جدید نینتدو به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد دایرکت بعدی نینتندو در ماه ژانویه، ( اواسط دی ماه تا اواسط بهمن ماه ) برگزار خواهد شد. همچنین این ایمیل ، حاوی عکسی نیز بوده‌است که براساس آن دو بازی مستقل A Way Out و Fe قرار است برای نینتندو سوییچ عرضه شوند. اگر واقعا نینتندو در این ماه دایرکتی برگزار کند، می‌توانیم انتظار معرفی بازی‌های بیشتری برای کنسول سوییچ داشته باشیم و اطلاعاتی کلی درباره‌ی برنامه نینتندو برای سال 2018 کسب کنیم.

به نظر می‌رسد که ایمیل واقعی بوده و دروغی در کار نیست ، زیرا جدول زمان‌بندی نیز هماهنگ با آنچه از بازی ها می‌دانیم نوشته شده. در هر صورت نینتندو سوییچ بستر مناسبی برای پرورش بازی‌های مستقل است و از زمان عرضه، بازی‌های بسیار موفقی برروی این کنسول عرضه شده‌اند.

EA leaked emails News

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.