نویسنده: فرشاد جمعه، 17 آذر 1396
ساعت 16:15

امکان دانلود زودتر از موعد بتای بازی Monster Hunter World

5 از 5

امکان دانلود زودتر از موعد نسخه‌ی بتای بازی Monster Hunter World در فروشگاه PlayStation اروپا

شرکت کپکام امروز امکان دانلود زودتر از موعد نسخه‌ی بتای بازی Monster Hunter World را در فروشگاه PlayStation اروپا فراهم کرد؛ حجم فایل‌های این نسخه، 5.47 گیگابایت اعلام شده است و امکان دریافت آن، تنها برای مشترکین PlayStation Plus اروپا ممکن خواهد بود؛ شاید در ساعت‌های آینده، امکان دانلود زودتر از موعد این نسخه از بازی، برای بازیکنان آمریکا هم فراهم شود.

نسخه‌ی بتای بازی Monster Hunter World از تاریخ 9 دسامبر (برابر با 18 آذر ماه)، ساعت 20:30 به وقت تهران تا 12 دسامبر (برابر با 21 آذر ماه) قابل اجرا خواهد بود.

هدف اصلی نسخه‌ی بتای عنوان Monster Hunter World، بررسی سرورهای آن، پیش از عرضه‌ی بازی در ماه آینده است؛ در دوره‌ی تست این عنوان، بازیکنان قادر نخواهند بود که بصورت آفلاین بازی نموده یا پیشرفت‌های خود را ذخیره نمایند؛ همچنین اگر بازیکنی علاقه به ملحق شدن به سایرین را از طریق سیستم Matchmaking نداشته باشد، می‌تواند از طریق حالت تک نفره، به اجرای این بازی بپردازد.

عنوان Monster Hunter World در تاریخ 26 ژانویه سال 2018 (برابر با 6 بهمن ماه سال 1396) برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 08/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.