نویسنده: نریمان عبدی جمعه، 17 آذر 1396
ساعت 21:30

اطلاعاتی از گیم پلی و داستان بازی World War Z

5 از 5

اطلاعاتی از بازی World War Z منتشر شد.

یکی از بازی‌های معرفی شده در مراسم TGA 2017 بازی World War Z بود که به زودی برای PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود. در ادامه با بازی مگ همراه باشید و اطلاعات جدیدی از بازی را مطالعه کنید.
بر اساس سرنخ‌هایی که منتشر شده است این بازی از فیلم World War Z با نقش‌آفرینی «بِرَد پیت» (Brad Pitt) اقتباس کرده است و از رمان آن که نوشته Max Brooks است الهام نگرفته است.
بازی World War Z توسط استودیو Saber Interactive توسعه پیدا خواهد کرد. این استودیو که بازی‌هایی مانند Halo: Combat Evolved Anniversary و Halo: The Master Chief Collection را در کارنامه خود دارد، سابقه ساخت بازی‌های Battle: Los Angeles و R.I.P.D. The Game را از نسخه‌های سینمایی آن‌ها دارد.
عنوان World War Z یک بازی چهارنفره co-op در بک بقا است و این استودیو سابقه ساخت بازی‌های چندنفره و co-op مانند God Mode و Halo Online را در کارنامه خود دارد.
آقای Bil Bertini مدیر لایسنس‌های جهانی کمپانی Paramount Pictures گفته است که استودیو Saber Interactive بازی‌های درخشانی را در کانه خود داشته و آن‌ها کار بزرگی با فرانچایز ما خواهند کرد. به گفته او مطمئناً طرفداران World War Z عاشق تجربه‌ای می‌شوند که این استودیو در دنیای World War Z ارائه خواهد کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.