نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 22 آذر 1396
ساعت 21:10

سازنده‌ی بازی A Way Out از نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن می‌گوید

5 از 5

استودیوی Hazelight: نمی‌توان گفت که A Way Out نسخه‌ی نینتندو سوییچی نخواهد داشت

با توجه به قابلیت‌های عنوان A Way Out، بنظر می‌رسد که بازی مناسبی برای کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود اما تا به امروز چنین نسخه‌ای از این بازی معرفی نشده است، اما چرا؟ آیا کنسول نینتندو سوییچ از قدرت کافی جهت اجرای این بازی برخوردار نیست؟ یا شاید مشکلاتی در قابلیت‌های آنلاین آن وجود دارد؟

«یوسف فارِس» (Josef Fares) به عنوان کارگردان بازی A Way Out در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام نمود:

اول از هر چیز باید متذکر شد که بازی A Way Out یک عنوان سوم شخص است، بنابراین بازیکنان باید قابلیت کنترل دوربین آن را داشته باشند، اما از طریق کنترلرهای Joycon کنسول نینتندو سوییچ، نمی‌توان کنترلی بر روی دوربین بازی داشت.

اما واقعیت آن است که ما تاکنون وقت نکرده‌ایم تا کنسول سوییچ را بخوبی بررسی نماییم، بنابراین نمی‌توان گفت که این بازی، نسخه‌ی نینتندو سوییچی نخواهد داشت. استودیوی ما دارای تیم سازنده‌ی کوچکی است و تمام کارهای بازی توسط خودمان صورت می‌گیرند، بنابراین فرصتی جهت کار بر روی چیز دیگری نداریم.

فارِس در پاسخ به این سوال که آیا امکان ساخت نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان A Way Out، پس از اتمام کار نسخه‌های PS4 ،Xbox One و PC آن ممکن خواهد بود یا خیر، اعلام کرد که چنین چیزی در صورت وجود زمان کافی، امکان‌پذیر خواهد بود.

عنوان A Way Out در تاریخ 23 مارس سال 2018 (برابر با 3 فروردین سال 1397) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 13/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.